کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال که با نام بازار کریپتو نیز شناخته می‌شود، از بهترین و ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری است. با استفاده از این بازار، دسترسی به خدمات گسترده آن و استفاده از این خدمات، به راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده به درآمد دلاری دست پیدا کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، شرکت در ایردراپ‌ها است. حالا شاید برایتان سوال باشد که روش کسب درآمد از ایردراپ چیست؟ در این مقاله، مراحل کسب درآمد دلاری از طریق روش ایردراپ را به طور کامل توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

1- نصب و ساخت یک کیف پول مناسب و سازگار با ایردراپ

پروژه‌های ایردراپ پس از رسیدن به اهداف خود و جذب تعداد کاربر مناسب، اقدام به لیست شدن در بازار ارزهای دیجیتال می‌کنند. این پروژه‌ها قبل از لیست شدن، شبکه مورد استفاده توکن خود را به کاربران معرفی می‌کنند و کاربرانی که در ایردراپ شرکت کرده‌اند برای کسب توکن‌های خود، باید کیف پولی سازگار با شبکه انتخابی ایردراپ داشته باشند.

برای مثال، احتمالا درباره پروژه نات‌کوین شنیده‌اید. این پروژه قبل از لیست شدن به کاربران خود اعلام کرد که از شبکه تون (TON) استفاده خواهد کرد؛ درنتیجه بسیاری از کاربران کیف پول تون کیپر را برای کسب درآمد از ایردراپ این پروژه نصب کرده و اقدام به برداشت توکن‌ها روی این کیف پول سازگار با شبکه تون کردند.

درحال حاضر، بیشتر پروژه‌های ایردراپی با استفاده از استاندارد ERC20 و روی شبکه اتریوم لیست می‌شوند. پس برای دریافت توکن‌های آن‌ها در صورت شرکت، باید کیف پولی سازگار با این شبکه نصب کنید که از محبوب‌ترین این کیف پول‌ها، MetaMask و TrustWallet هستند.

2- پیدا کردن پروژه‌های ایردراپ

کسب درآمد دلاری از طریق روش ایردراپ

مرحله بعدی برای کسب درآمد دلاری از طریق روش ایردراپ، انتخاب یک پروژه ایردراپی مناسب است. این پروژه‌ها به راحتی و با استفاده از سایت‌های معتبر و فعال در حوزه ارزهای دیجیتال قابل دسترسی هستند. از محبوب‌ترین این سایت‌‌ها، سایت CoinMarketCap است که ارائه اطلاعات در زمینه ارزهای دیجیتال به کاربران را انجام می‌دهد.

با مراجعه به وبسایت این پلتفرم می‌توانید به بخش Products بروید. در این بخش امکان مشاهده پروژه‌های ایردراپی جدید در بخش Airdrops برای کاربران وجود دارد. علاوه بر پروژه‌های این وبسایت، تعداد دیگری از این پروژه‌ها، موارد زیر هستند:

پروژه ایردراپ Best Wallet ($BEST)

پروژه بست ولت، یک پروژه حوزه وب 3 به شمار می‌آید و توکن‌های $BEST خود را در ازای انجام تعدادی فعالیت ساده به کاربران ارائه می‌کند. این پروژه درواقع یک کیف پول است و به کاربران امکان کسب درآمد از ایردراپ خود را نیز می‌دهد. پس با استفاده از این پروژه هم می‌توانید بیش از 60 دارایی کریپتویی را مدیریت کرده و هم به شرکت در ایردراپ بپردازید.

  • آدرس وبسایت: https://bestwallet.com
  • مراحل مورد نیاز: متصل کردن اکانت توییتر، انجام مأموریت‌های مختلف

پروژه ایردراپ Base Dawgz $DAWGZ

پروژه Dawgz نیز از پروژه‌های ایردراپی معتبر سال 2024 به شمار می‌رود که به عنوان یک میم‌کوین، توکن‌های $DAWGZ خود را به کاربران ارائه می‌کند. این پروژه همچنین به کاربران این امکان را داده تا به راحتی بتوانند روی شبکه‌هایی از جمله اتریوم، بیت‌کوین و سولانا و بایننس تراکنش و سواپ انجام دهند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از طریق روش ایردراپ هستید به این پروژه توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • آدرس وبسایت: https://www.basedawgz.com
  • مراحل مورد نیاز: اتصال اکانت توییتر و انتشار مطالب و میم در آن، دریافت جوایز دلاری با زیرمجموعه‌گیری

پروژه ایردراپ BlastUP

پروژه بلست‌آپ، به عنوان یک پروژه اکوسیستمی به شمار می‌رود و روی یکی از بهترین پروژه‌های لایه دوم اتریوم یعنی شبکه بلست فعالیت می‌کند. این شبکه علاوه بر ارائه تمامی خدمات مربوط به شبکه بلاک‌چین به صورت سریع و ایمن، 30 میلیون توکن را نیز به عنوان ایردراپ برای کاربران در نظر گرفته است. 

  • آدرس وبسایت: https://blastup.io
  • مراحل مورد نیاز: اتصال حساب توییتر، اتصال کیف پول، دنبال کردن و لایک کردن بلست در توییتر

پروژه ایردراپ DeBank

دی‌بانک، یکی از بهترین پلتفرم‌های مدیریت دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌رود و کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند به مدیریت انواع دارایی‌های دیجیتال خود بپردازند. پلتفرم دی‌بانک از DeFiهای حوزه شبکه وب 3 به شمار می‌رود و تعدادی پشتوانه بسیار قدرتمند از جمله صرافی کوین‌بیس و DragonFlyCapital دارد. این پلتفرم در ازای انجام فعالیت‌ها به کاربران XP ارائه کرده که طبق پیش‌بینی‌ها، این XP در ایردراپ آینده این پلتفرم موردی مهم خواهد بود. برای کسب درآمد از ایردراپ این پروژه کافی است به وبسیات آن مراجعه کنید.

  • آدرس وبسایت: https://debank.com
  • مراحل مورد نیاز: مدیریت دارایی‌ها، دریافت XP

پروژه ایردراپ SuperChamps

سوپرچمپ تعداد بسیار زیادی بازی را با استفاده از پلتفرم متاورسی خود به کاربران ارائه کرده است. برای شرکت در بازی‌های این شبکه، کاربران باید توکن $CHAMP را دریافت کنید. برای دریافت این توکن نیز باید کاربران دیگر را در بازی‌های ارائه شده شکست دهید. همچنین امکان دریافت این توکن از طریق انجام فعالیت‌های مختلف وجود دارد.

  • آدرس وبسایت: https://www.superchamps.com
  • مراحل مورد نیاز: شرکت در بازی‌های ارائه شده و انجام فعالیت‌ها 

۳- انتخاب یک پروژه ایردراپ معتبر و ایمن

کسب درآمد از ایردراپ

متأسفانه بسیاری از پروژه‌های ایردراپی، در ابتدا با وعده‌‌های دروغ اقدام به جذب کاربران کرده و پس از رسیدن به اهداف خود، اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کنند. با توجه به عدم فعالیت بازار ارزهای دیجیتال زیر نظر نهادهای دولتی، باید نسبت به انتخاب یک پروژه مناسب برای کسب درآمد از ایردراپ اقدام کنید.

بسیاری از کلاهبردارانی که اقدام به برگزاری پروژه‌های ایردراپی می‌کنند، هزینه‌ای را از کاربران بابت افزایش جوایز خود دریافت کرده و یا اقدام به درخواست اطلاعات شخصی از کاربران می‌کنند. برای مثال، پروژه Tronix از این پروژه‌های ایردراپی تقلبی در تلگرام بود که برای افزایش سرعت استخراج، از کاربران درخواست پرداخت ترون می‌کرد.

برای شناسایی و انتخاب یک پروژه ایردراپی مناسب و ایمن، می‌توانید اقدام به بررسی وبسایت پروژه، نام آن در گوگل، فعالیت آن در شبکه‌های اجتماعی، تیم توسعه دهنده و وایت پیپر (White Paper) پروژه کنید. بررسی این موارد در انتخاب یک پروژه معتبر و ایمن به شما بسیار کمک خواهد کرد.

۴- دریافت توکن پس از لیست شدن و نقد کردن آن

پس از رسیدن زمان مقرری که تیم توسعه دهنده ایردراپ تعیین کرده، توکن ارائه شده در ایردراپ لیست می‌شود. در این بخش، باید کیف پول خود را متصل کرده و نسبت به برداشت توکن‌ها و دریافت آن‌ها در کیف پول خود اقدام کنید. پس از دریافت توکن در کیف پول، می‌توانید به راحتی نسبت به مبادله و خرید و فروش آن در بازار بپردازید.

ارز دیجیتال را حرفه‌ای یاد بگیرید

کسب درآمد از ایردراپ و به طور کلی حوزه ارز دیجیتال می‌تواند بسیار ساده باشد. با دریافت آموزش مناسب برای فعالیت در این بازار و افزایش دانش خود درباره این بازار، به راحتی می‌توانید در عرض مدتی کوتاه شروع به کسب درآمد دلاری از بازار ارزهای دیجیتال کنید.

آموزش درباره ارزهای دیجیتال، به صورت دوره‌های آموزشی در اختیار کاربران قرار گرفته و تعداد بسیار زیادی از این دوره‌ها به صورت رایگان و همراه با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار گرفته است. از بهترین این دوره‌ها، می‌توان به کلاس ارز دیجیتال در مشهد اشاره کرد که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در احتیار کاربران قرار گرفته است.

آکادمی پارسیان بورس با سابقه چندین ساله در زمینه ارائه آموزش ارزهای دیجیتال به کاربران، اقدام به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ارز دیجیتال در شهرهای بزرگ ایران کرده که توسط بهترین استاد ارز دیجیتال برگزار می‌شوند. این دوره‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده و با مراجعه به صفحه اختصاصی هر دوره، می‌توانید رضایت کاربران از دوره را مشاهده کنید.

علاوه بر این، پارسیان بورس اقدام به ارائه قیمتی منصفانه برای دوره‌های خود کرده و امکان پرداخت هزینه این دوره‌ها را به صورت قسطی به کاربران می‌دهد. با شرکت در این دوره‌ها، می‌توانید ارز دیجیتال را به صورت حرفه‌ای یاد گرفته و به کسب سود از بازار بپردازید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی چگونگی کسب درآمد دلاری از طریق روش ایردراپ با چند کلیک پرداخته و تعدادی پروژه ایردراپی معتبر را نیز به شما معرفی کردیم. همچنین بهترین روش یادگیری ارزهای دیجیتال به صورت حرفه‌ای یعنی شرکت در دوره‌های آکادمی پارسیان بورس را نیز بررسی کردیم. برای کسب سود بیشتر از بازار و یادگیری درباره آن زیر نظر بهترین استاد ارز دیجیتال، حتما به صفحه اختصاصی این دوره‌ها در وبسایت آکادمی پارسیان بورس مراجعه کنید.