FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

بانک برزیل Banco do Brasil اعلام کرده است که شهروندان این کشور از این پس می‌توانند مالیات خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند. قدیمی‌ترین بانک برزیل در وب سایت خود اعلام کرد که این توسعه مالی از طریق مشارکت با Bitfy، که یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های راه‌حل‌های بلاکچین در برنامه سرمایه‌گذاری است امکان پذیر شده است.

این مشارکت برای شهروندان برزیلی این امکان را فراهم کرده است که شهروندانی که ارزهای‌ دیجیتال با Bitfi دارند، دیگر می‌توانند به راحتی مالیات، هزینه‌ها و تعهدات دولتی خود را با استفاده از این ارزها پرداخت کنند.

با استفاده از برنامه Bitfy، مالیات دهندگان فقط باید ارز رمزنگاری مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس قبل از تایید کردن پرداخت، بارکد را اسکن کنند.

بانک برزیل پیشرو در زمینه ارز دیجیتال

این ابتکار موفقیت‌آمیز علاوه بر ارائه یک روش پرداخت مالیاتی راحت و آسان، می تواند چشم‌انداز بانکی را متحول کند.

همچنین قرارداد بانک برزیل با Bitfy به بانک‌های دولتی این اجازه را می‌دهد که گزینه‌های پرداخت مالیاتی مشابهی را به مشتریان خود بر اساس توافق‌های بین BB و برخی آژانس‌های عمومی بدهند.

مدیر عامل Bitfy: « اقتصاد دیجیتال جدید، آینده‌ای پراز مزیت است. این مشارکت امکان گسترش استفاده و دسترسی به ارزهای دیجیتال با پوشش ملی و با مهر امنیت و قابل اطمینان را فراهم می‌کند.

بانک برزیل به دلیل مشارکت در فضای مجازی محبوب شد. در سال 2021، BB اولین بانکی بود که در برزیل در معرض یک صندوق معامله در مبادلات رمزنگاری قرار گرفت.

ارز دیجیتال در برزیل

برزیل یکی از کشورهای دوست‌دار رمزنگاری به حساب می‌آید. در دسامبر گذشته، رئیس جمهور برزیل لایحه‌ای در خصوص چارچوب نظارتی جامعی برای استفاده و تجارت ارزهای دیجیتال در داخل کشور را امضاء کرد.

بر اساس این مقررات جدید، برزیل ارز دیجیتال را برای پرداخت و سرمایه‌گذاری قانونی کرد.

بانک‌های برزیل در سال‌های اخیر علاقه خاصی به ارزهای دیجیتال نشان داده‌اند. در واقع گفته می‌شود که بانک‌های برزیل بیشترین تعداد ETF را در آمریکای لاتین به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: bitcoinist.com