در 30 ژوئیه 2024، همستر کامبت نقشه راه خود را به روز کرد تا فهرستی از 10 صرافی برتر ارزهای دیجیتال را که قرار است سکه $HMSTR در آن فهرست شود، درج کند. با توجه به وایت پیپر همستر کامبت، این حرکت استراتژیک بخشی از برنامه های آتی آنها با هدف افزایش دسترسی و حضور سکه در بازار است. 

با توجه به نکات برجسته وایت پیپر، می‌توان انتظار داشت که تا پایان سال 2024، $HMSTR در صرافی‌های برجسته ارز دیجیتال اعلام شده، در دسترس باشد و به طور قابل توجهی وسعت و حجم معاملات آن را افزایش دهد. این توسعه نشان دهنده تعهد این بازی به گسترش دامنه آن در جامعه کریپتو است. هدف آنها از طریق فهرست کردن در این صرافی‌های بزرگ، جذب مخاطب گسترده تر و افزایش پذیرش و کاربرد کلی سکه‌های همستر کمبت است.

با نزدیک شدن به تاریخ لیست شدن، صرافی‌های بزرگ مانند ByBIT، Gate.io، KuCoin و غیره، پیش‌ فروش توکن $HMSTR را آغاز کرده اند و این توکن طبق انتظارات عمل کرده است.

اعلام لیست شدن همستر

طبق روندهای اخیر و توییتی از Hamster Kombat، قیمت توکن $HMSTR پس از لیست شدن بین 1.60 دلار تا 10.10 دلار پیش بینی می‌شود. این پیش بینی با در نظر گرفتن 300 میلیون کاربر بازی و کل عرضه توکن به میزان 10 میلیارد انجام شده است.

Hamster Kombat طوری برنامه ریزی کرده است که قبل از عرضه اولیه و لیست شدن توکن، بزرگ ترین ایردراپ در تاریخ دنیای کریپتو را معرفی کند. بر اساس وایت پیپر، ایردراپ 60 درصد از عرضه کل 10 میلیارد دلار سکه HMSTR را که حدود 6 میلیارد سکه است بین 50 میلیون کاربر فعال خود توزیع خواهد کرد و از این رو رویداد مهمی در تاریخ ارزهای دیجیتال خواهد بود.

منبع خبر: Coingabbar.com

لینک مطلب: اعلام قیمت و تاریخ لیست شدن Hamster Kombat