بر اساس آخرین اخبار میم کوین ارز دیجیتال Moo Deng که بر بستر سولانا ساخته شده است و به شکل یک میم کوین با تم بچه اسب آبی شناخته می‌شود، پس از کاهش ۶۵ درصدی به قیمت ۰.۱۰ دلار در تاریخ ۷ اکتبر رسید. این کاهش شدید پس از آن اتفاق افتاد که قیمت این ارز در ۲۹ سپتامبر به ۰.۳۰ دلار رسیده بود.

افزایش قیمت اخیر باعث خوش بینی سرمایه گذاران شده است. داده‌های آن‌چین از Santiment  نشان می‌دهد که احساسات کلی پیرامون Moo Deng که پیش‌تر منفی بود، حالا مثبت شده است.

شاخص احساسات وزنی، که نظرات مثبت و منفی پیرامون یک دارایی را اندازه گیری می‌کند، نشان می‌دهد که هم اکنون بازار نسبت به آینده این ارز خوش بین است و این موضوع تقاضا برای آن را افزایش داده است.

یکی دیگر از عواملی که نشان می‌دهد ممکن است قیمت Moo Deng همچنان افزایش یابد، افزایش حجم جستجوی آنلاین پیرامون این ارز است. با افزایش جستجوها، توجه به این میم کوین بیشتر شده و این عامل نیز می‌تواند به رشد قیمت آن کمک کند.

طبق تحلیل نمودار چهار ساعته، شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز برای اولین بار از تاریخ ۲ اکتبر به بالای خط خنثی ۵۰ رسیده است که نشان دهنده تغییر به سمت روند صعودی است.

 اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است Moo Deng بتواند مقاومت قیمتی ۰.۱۹ دلار را بشکند و به قیمت ۰.۲۳ دلار برسد. در صورت موفقیت در عبور از این سطح، احتمال افزایش قیمت تا ۰.۳۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد. با این حال، اگر این ارز نتواند مقاومت ۰.۱۹ دلار را بشکند، ممکن است قیمت آن دوباره تا ۰.۱۳ دلار کاهش یابد.