بر طبق گزارش اخبار اتریوم یکی از تحلیلگران به نام نیک فورستر، بنیان گذار Derive، انتظار می‌رود که از ۲۵ اکتبر تا ۸ نوامبر نوسانات قیمت اتریوم به شکل چشمگیری افزایش یابد. این دوره با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر همزمان شده است.

فورستر در گزارش خود تأکید کرد که انتخابات آمریکا می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت اتریوم بگذارد. این تأثیر به دلیل ارتباط اتریوم با سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که ممکن است در صورت انتخاب یک رئیس جمهور طرفدار رمز ارزها، با نظارت های قانونی بیشتری روبرو شود.

1نوسانات اتریوم

طبق داده‌های Derive، معامله گران با احتمال ۶۸ درصد پیش بینی می‌کنند که قیمت اتریوم تا سه روز پس از انتخابات آمریکا بین 14 – درصد تا  16 + درصد نوسان کند.

 همچنین احتمال ۹۵ درصدی وجود دارد که این نوسان بین 26 – درصد تا  ۳۵ + درصد باشد. در حال حاضر، نوسانات پیش بینی‌ شده برای اتریوم ۷۶.۶ درصد و برای بیت کوین ۶۹.۸ درصد است. این نشان می‌دهد که معامله گران انتظار دارند در این دوره، نوسانات بیشتری برای اتریوم نسبت به بیت کوین رخ دهد.

فورستر توضیح داد که به نظر می‌رسد معامله گران نسبت به بیت کوین اعتماد بیشتری دارند، زیرا بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش دیجیتال شناخته شده و نسبت به اتریوم کمتر تحت تأثیر نگرانی های قانونی قرار می‌گیرد. او همچنین اشاره کرد که معامله گران به دلیل عدم اطمینان نسبت به نتیجه انتخابات آمریکا، برای اتریوم نوسانات بیشتری پیش بینی کرده‌اند.

هم اکنون، قیمت اتریوم با کاهشی ۵.۹۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲۳۶۴ دلار رسیده است. با وجود اینکه راه‌ اندازی ETF اتریوم در ژوئیه انجام شد، این رویداد تاریخی هنوز نتوانسته به افزایش قیمت اتریوم کمک کند.