این بازی محبوب که بر اساس مدل “بازی برای کسب درآمد” کار می‌کند، اکنون بخش ایردراپ خود را در برنامه مینی تلگرام خود به‌روزرسانی کرده و توضیح داده است که چگونه بازیکنان می‌توانند به ایردراپ بزرگتری دست یابند.

آپدیت جدید همستر کامبت

طبق اطلاعات جدید، تمامی فعالیت‌های درون بازی به کسب امتیاز برای ایردراپ کمک می‌کند. این امتیازات شامل درآمد غیرفعال بازیکنان، انجام وظایف، دستاوردها، اشتراک تلگرام، کلیدها و ارجاع دوستان می‌شود. علاوه بر این، میزان مشارکت اجتماعی و کیفیت بازیکنان دعوت‌شده نیز بر واجد شرایط بودن برای این ایردراپ تاثیر دارد.

بازی Hamster Kombat اخیراً به رکورد ۳۰۰ میلیون بازیکن دست یافته و وعده داده که بزرگترین ایردراپ تاریخ کریپتو را به زودی راه‌اندازی کند. هدف اصلی این بازی جذب یک میلیارد کاربر به دنیای Web3 است و به همین دلیل سعی دارد تا با ایجاد یک جامعه بزرگ و متحد، این هدف را محقق کند.

با اینکه هنوز جزئیات دقیقی از میزان توکن‌های HMSTR برای ایردراپ منتشر نشده، اما برنامه‌ریزی برای بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو چالشی بزرگ است و باید از ایردراپ‌های بزرگی همچون ایردراپ Uniswap که ارزش بیش از ۶.۴۳ میلیارد دلار داشت، پیشی بگیرد.