بازی پیکسل ورس (Pixelverse) یک ربات تلگرامی جدید است که با شرکت در آن می‌توانید در ایردراپ پیکسل تپ (PixelTap) و کسب ارز دیجیتال پیکسفای (PIXFI) مشارکت کنید. مانند دیگر ایردراپ های تلگرامی، پیکسل ورس هم کاربران را به انجام ماموریت‌های مختلف دعوت می‌کند. این اکوسیستم جامع، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند که به ایردراپ و دریافت پاداش‌های ارز دیجیتال منجر می‌شود.

ربات تلگرام پیکسل تپ در کمتر از دو ماه توانسته بیش از ۱۵ میلیون کاربر جذب کند و در دنیای جدید بازی‌های TAP2EARN تلگرامی، پس از پروژه‌های موفقی مانند نات کوین (Notcoin) جایگاه خوبی پیدا کند.

پیکسل ورس یک اکوسیستم بازی با تم سایبرپانک (Cyberpunk) است که در پلتفرم‌ها و بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر، تمرکز این پروژه بر روی ربات تلگرامی پیکسل تپ است که تاکنون ده‌ها میلیون کاربر فعال جذب کرده است.

بازی پیکسل تپ نقش اصلی در پروژه پیکسل ورس دارد، زیرا این بازی نقطه ورودی کاربران به اکوسیستم است و نقش تبلیغاتی و جذب کاربران را ایفا می‌کند.

اکوسیستم پیکسل ورس اکنون در مرحله دموی عمومی است و کاربران می‌توانند با عناصر اصلی این بازی آشنا شوند. پس از این، پروژه به مرحله آلفای عمومی وارد می‌شود که ویژگی‌های جدیدتری را معرفی کرده و دنیای بازی را گسترش می‌دهد. سپس، مرحله بتا آغاز می‌شود که تقریبا تمامی قابلیت‌های اکوسیستم را آزمایش می‌کند تا برای راه‌اندازی رسمی آماده شود. در حال حاضر، مهم‌ترین نکته برای علاقه‌مندان به پیکسل ورس، شرکت در ایردراپ پیکسل تپ است.

پیکسل تپ یک بازی و ربات جدید در تلگرام است که هدف اصلی کاربران در آن کسب پاداش و افزایش تعداد سکه‌هایشان است. شما می‌توانید به دو روش زیر این پاداش‌ها را دریافت کنید:

  • ضربه زدن یا کلیک کردن روی دکمه “Claim” برای دریافت سکه
  • شرکت در مبارزات PvP (بازیکن مقابل بازیکن)

برای شروع، ابتدا باید ربات پیکسل تپ را در تلگرام اجرا کرده و روی لینک “Launch bot” کلیک کنید تا بازی آغاز شود.

پیکسل ورس

اکنون در داشبورد اصلی هستید و می‌توانید با ضربه زدن مکرر روی دکمه زرد بزرگ وسط صفحه، سکه‌های درون بازی را جمع‌آوری کنید یا هر ۸ ساعت یک بار با کلیک روی دکمه “Claim” سکه‌ها را دریافت کنید.

در بخش “Rewards” قسمتهای Daily Combo و Daily Rewards را مشاهده می‌کنید.

در Daily Combo هر روز باید ۴ کاراکتر را به درستی حدس بزنید تا حداکثر پاداش را دریافت کنید.

با کلیک روی Daily Rewards شما پاداش روزانه مشخصی دریافت خواهید کرد.

در تب “Tasks” وظایفی مانند عضو شدن در کانال تلگرام و ساختن حساب در وب‌سایت پیکسل ورس قرار داده شده که هر کدام پاداش مشخصی دارند.

در بخش “Invite” می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کرده و پاداش بگیرید. با هر دعوت، اگر کاربر عادی تلگرام باشید ۲,۰۰۰ سکه و اگر کاربر تلگرام پریمیوم باشید ۱۰,۰۰۰ سکه دریافت می‌کنید. همچنین ۵٪ از امتیازات دوستان شما و ۱٪ از امتیازات دعوت‌های دوستان آن‌ها نیز به شما تعلق می‌گیرد.

در بخش “Fight” می‌توانید با ارتقا دادن یا خرید کاراکترهای قوی‌تر در نبرد با دیگر کاربران شرکت کرده و جایزه بگیرید. همچنین با به‌روزرسانی ربات‌های خود می‌توانید درآمد روزانه بیشتری داشته باشید.

برای اتصال کیف پول خود به بازی پیکسل تپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

پیکسل ورس ۱

کلیک روی آیکون کیف پول: در داشبورد اصلی، روی آیکون کیف پول کنار نام کاربری خود کلیک کنید.

انتخاب کیف پول: در صفحه‌ای که باز می‌شود، لیستی از کیف پول‌های موجود را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت توکن‌های PIXFI استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر تراست ولت را انتخاب کنید، پیکسل تپ از شما می‌پرسد که آیا در این کیف پول حساب دارید یا می‌خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید. اگر قبلاً در تراست ولت کیف پول دارید، روی گزینه “Yes, I have it” کلیک کنید.

وارد کردن آدرس USDT: در این مرحله، باید آدرس USDT خود را در بستر شبکه ERC-20 وارد کنید. این کار به شما امکان می‌دهد که در زمان انجام ایردراپ، توکن‌های PIXFI را دریافت کنید.

لینک مطلب: بازی پیکسل ورس (Pixelverse) چیست؟