طبق آخرین اخبار کریپتو و به گفته نیلز اندرسون رود، رئیس تحقیقات جرایم مالی بایننس، این شرکت به طور کورکورانه از دستورات ارتش اسرائیل پیروی نمی‌کند. او توضیح داد که تیم بایننس در رسیدگی به درخواست‌های نیروهای دفاعی اسرائیل، فقط به یک منبع یا ابزار تکیه نمی‌کند و رویکرد چندجانبه‌ای دارد.

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، نیز در اواخر ماه آگوست به شدت ادعاهایی مبنی بر مسدود کردن کیف پول‌های تمام کاربران فلسطینی به دستور ارتش اسرائیل را رد کرد.

به تازگی رئیس تحقیقات مالی بایننس، نیلز اندرسون رود، اعلام کرده که این صرافی تنها به دفاع از جنایات مرتبط با رمزنگاری بسنده نمی‌کند، بلکه به طور فعال و تهاجمی در مبارزه با شبکه‌های جنایی در سراسر جهان نقش دارد. او این موضوع را در کنفرانس Messari Mainnet 2024 در نیویورک بیان کرد.

به گفته رود، تیم تحقیقاتی بایننس به طور مستقل و موازی با نهادهای دولتی، مانند ارتش اسرائیل، تحقیقات انجام می‌دهد. به عنوان مثال، بایننس زمانی که از این صرافی خواسته شد ۱۵۰۰ کیف پول فلسطینی را مسدود کند، بررسی‌های خود را انجام داد و دریافت که تنها ۲۲۰ کیف پول (حدود ۱۴ درصد) به طور قانونی به فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط هستند. بنابراین، تنها همان کیف پول‌ها مسدود شدند.

رود تأکید کرد که در مواردی که اختلاف نظر وجود دارد، بایننس با وکلای خود و نهادهای دولتی مشورت می‌کند تا از رعایت قوانین بین‌المللی و حفظ حقوق کاربران اطمینان حاصل کند.