امسال پروژه‌های متعددی در حوزه ارزهای دیجیتال در حال ظهور هستند که برخی از آن‌ها پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند. در این خبر به پنج پروژه‌ای که در فصل چهارم سال ۲۰۲۴ در صرافی‌ها لیست می‌شوند، نگاهی می‌اندازیم.

این پروژه با استقبال زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال روبه‌رو شده است. بایننس اعلام کرده که توکن Hamster Kombat را در لیست Launch Pool خود قرار می‌دهد. این توکن مربوط به یک بازی در تلگرام است و در ۲۶ سپتامبر عرضه خواهد شد.

عرضه کل این توکن ۱۰۰ میلیارد واحد است که ۳ درصد از آن برای پاداش کاربران بایننس اختصاص داده شده است. این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های سال ۲۰۲۴ است که کاربران زیادی منتظر آن هستند.

ایگن‌لیر یک پروتکل استیکینگ بر روی اتریوم است که تاکنون دو مرحله ایردراپ برای فصل اول خود برگزار کرده است. مرحله اول در ماه می و مرحله دوم در اواسط ژوئن انجام شد، کاربران تا ۱۷ سپتامبر فرصت دارند تا در ایردراپ فاز دوم شرکت کنند.

 یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پروژه، مفهوم “ری‌استیکینگ” است که به کاربران اجازه می‌دهد از اتریوم استیک‌شده یا توکن‌های استیکینگ خود دوباره استفاده کنند. انتظار می‌رود که توکن این پروژه در ماه سپتامبر عرضه شود.

پروژه Sophon با استفاده از تکنولوژی zkSync، راهکارهایی نوآورانه برای صنعت سرگرمی ارائه می‌دهد. سوفون تاکنون 60 میلیون دلار از طریق فروش نودها جمع‌آوری کرده است. این پروژه به دلیل جذب سرمایه گذاران بزرگ، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. فارمینگ توکن SOPH از ۱۸ ژوئن آغاز شده است، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این توکن اعلام نشده است.

زپر، پروتکل یکی از بازیگران کلیدی در فضای دیفای است که خدمات مختلف دیفای را در یک پلتفرم تجمیع کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پورتفولیوها و سرمایه گذاری‌های خود را مدیریت کنند. طبق نقشه راه این پروژه، کاربران می‌توانند افراد مهم در بلاکچین را شناسایی کنند.

طبق اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده انتظار می‌رود که توکن زپر در سه‌ماهه چهارم 2024 عرضه شود.

لنز یک شبکه اجتماعی باز است که به کاربران اجازه می‌دهد مالکیت محتوای خود را حفظ کنند و بدون از دست دادن پروفایل یا ارتباطات، بین اپلیکیشن‌های مختلف جابه‌جا شوند. این پروژه طرفداران زیادی دارد و هدف آن، آزادی کاربران از سلطه شرکت‌های بزرگ فناوری است و کاربران در این پلتفرم می‌توانند آیدی مخصوص به خود را به‌ صورت NFT ثبت کنند.