FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

خبر مهم بازار ارز دیجیتال با بسته شدن صرافی Eqonex همراه بود. شرکت سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال Eqonex که در فهرست نزدک قرار دارد، اعلام کرده است که با تعطیل کردن بخشی از فعالیت‌های خود، از «فضای شلوغ صرافی ارزهای دیجیتال» خارج می‌شود. در یک اطلاعیه روز دوشنبه، Eqonex گفت که معاملات در صرافی خود را در 22 آگوست تعطیل خواهد کرد. البته کاربران می‌توانند تا 14 سپتامبر وجوه خود را برداشت کنند.

جاناتان فارنل، مدیر عامل Eqonex گفت: “بستن بورس به طور قابل توجهی تجارت ما را ساده می‌کند. همچنین تمرکز و منابع ما را محدود کرده و به ما این امکان را می‌دهد که به عنوان یک سازمان کارآمدتر با ظرفیت بالا، فعالیت کنیم. ما دیدگاهی واقع‌بینانه داریم. تحمل هزینه‌های صرافی در این رکود طولانی مدت بازار ارزشی ندارد.”

اطلاعیه مهم از EQONEX

“امروز اعلام کردیم که عملیات خود را برای تمرکز بر مدیریت دارایی و نگهداری ساده‌تر می‌کنیم.” این صرافی گفت که توکن EQO آن به عنوان بخشی از تغییر در استراتژی، سریعا معامله را متوقف خواهد کرد. Eqonex اضافه کرد که کسب و کار اصلی خود و چندین نفر از مدیریت خود را از هنگ کنگ به بریتانیا منتقل می‌کند. مقصد مورد نظر در بریتانیا، جایی است که بسیاری از فعالیت‌های Digivault در آنجا مستقر هستند.

Eqonex که در ماه می 2020 راه‌اندازی شد، دستخوش تغییراتی در مدیریت شده است. از ریچارد بایورث که بر شروع صرافی نظارت می‌کرد گرفته تا مدیر عامل موقت اندرو الدون.

در دسامبر 2021، هیئت مدیره Eqonex گفت که آنها در مورد گزینه‌های ادغام یا تصاحب، قبل از بسیاری از نوسانات شدید و رکود بازار در ماه می بحث کرده‌اند. در ماه مارس، Bifinity وابسته به پرداخت Binance اعلام کرد که در تلاش برای گسترش محصولات این شرکت، با تمرکز بر خدمات نگهداری دیجیتال در Digivault، وام 36 میلیون دلاری قابل تبدیل به Eqonex ارائه خواهد کرد.

در زمان انتشار خبر، سهام Eqonex با قیمت 0.79 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته تقریباً 1.75 درصد کاهش داشت.

منبع: cointelegraph.com