گاوها قصد دارند تا قبل از پایان انتخابات ایالات متحده، سقف بیت کوین را بشکنند. آیا آلت‌کوین‌ها پیروی خواهند کرد؟ آیا بیت کوین می‌تواند مقاومت بالاسری 70000 دلار را بشکند؟ آیا آلت‌کوین‌ها باعث تقویت بیت کوین خواهند شد؟ با تحلیل بیت کوین و نمودارهای آن موضوع را بررسی خواهیم کرد.

بیت کوین با مقاومتی نزدیک به 69000 دلار مواجه است، اما گاوها همچنان فشار را حفظ کرده‌اند. از آنجایی که قیمت به بالای محدوده جانبی نزدیک می‌شود، خرس‌ها به احتمال زیاد چالش بزرگی را ایجاد خواهند کرد. با این حال، تحلیلگران انتظار دارند که تکلیف این ناحیه جانبی پس از نتیجه انتخابات آینده ایالات متحده مشخص شود.

جف کندریک، تحلیلگر بانک Standard Chartered، در یک مقاله تحقیقاتی گفت: که اگر جمهوری خواهان پس از انتخابات 5 نوامبر کنگره ایالات متحده را تصاحب کنند، بیت کوین تا پایان سال به 125000 دلار می‌رسد.

یکی دیگر از پیش‌بینی‌های صعودی توسط رئیس استراتژی‌های آلفا Bitwise، جف پارک، در نوشته‌ای در ایکس گفت که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا، بیت‌کوین می‌تواند به 92000 دلار برسد.

نمای بازار

همراه با بیت کوین، تحلیلگران برگزیده به چشم‌انداز افزایش آلت‌کوین با دید مثبت نگاه می‌کنند. به گفته تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو Hashkey Capital، زمانی که بیت کوین به بالای 80000 دلار برسد، فصل آلت‌کوین شروع می‌شود.

بیت کوین از 65000 دلار در 23 اکتبر صعودکرد که نشان می‌دهد گاوها در تلاش هستند تا این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند.

تحلیل بیت کوین

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (66086 دلار) و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند که چشم‌انداز شکست سقف 70000 دلار را قوت می‌بخشد. ممکن است جفت‌ارز BTC/USDT به 72000 دلار افزایش یابد.

از جنبه نزولی، سطح 65000 دلار حمایت کلیدی برای گاوها برای دفاع است. شکست و کلوز زیر 65000 دلار می‌تواند جفت‌ارز را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (62758 دلار) برساند. چنین حرکتی حاکی از آن است که عملکرد جانبی قیمت ممکن است برای مدتی دیگر ادامه یابد.