بر اساس آخرین اخبار ارز دیجیتال، Mick Mulvaney رییس دفتر سابق و رییس وقت کارکنان کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ طی مصاحبه‌ای در تاریخ 23 اکتبر با شبکه خبری NewsNation از ارزهای دیجیتال به عنوان صنعتی که قادر است قالب سیاست‌های ایالات متحده را بشکند نام برده و گفت:

«ارزهای دیجیتال به طور خاص در دسته‌ بندی‌های کلاسیک جمهوری‌ خواه و دموکرات قرار نمی‌گیرند و بین این دو جناح سیاسی ارتباط برقرار کرده‌اند. این یک تکنولوژی و صنعت جدید است و قانون‌ گذاران نیز باید قوانین را به گونه‌ای تنظیم کنند تا با این صنعت و صنایع جدید دیگر همسو شوند.»

توافق ترامپ و هریس در کریپتو

وی تأثیر ارزهای دیجیتال در انتخابات 2024 و همچنین انتخابات بعدی بسیار جالب توصیف کرد چرا که گروه‌های ذی ‌نفع پول زیادی را به سمت حمایت از نامزدهای کنگره مورد نظر خود هدایت می‌کنند.

از سوی دیگر هم ترامپ و هم کامالا هریس، اعلام کرده‌اند که اگر به عنوان رئیس ‌جمهور ایالات متحده انتخاب شوند، از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت خواهند کرد. در حال حاضر، نظرسنجی‌ها حاکی از این است که هر دو نامزد، در ایالت‌های مهم و کلیدی در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ بوده و شانس پیروزی در انتخابات را دارند.

در این میان با نزدیک شدن به زمان انتخابات، کمیته‌های اقدام سیاسی و مدیران صنعت ارزهای دیجیتال آخرین تلاش‌های خود را برای حمایت از نامزدهای پشتیبان ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند.

کمیته‌های اقدام سیاسی (PAC) مانند Fairshake ،Defend American Jobs ،Protect Progress و Commonwealth Unity Fund نیز از طریق مدیران ارشد خود میلیون‌ها دلار برای پشتیبانی از نامزدهایی که سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را حمایت می‌کنند هزینه کرده‌اند.