FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

کاربران با وجود پایان مهلت مقرر باز می‌توانند DAI، USDT و RAI را واریز و برداشت کنند. اما تجارت به حالت تعلیق در خواهد آمد.

صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase از 31 آگوست معاملات ارزهای دیجیتال تتر، DAI و RAI را برای کاربران کانادایی متوقف خواهد کرد.

Coinbase طی ایمیلی در 17 آگوست به کاربران خود گفت: «ما به طور منظم دارایی‌های موجود در صرافی را رصد می‌کنیم. این امر برای اطمینان از برآورده شدن استانداردهای فهرست‌بندی شده صورت می‌گیرد.» Coinbase در طی این بررسی‌ها، تجارت استیبل کوین‌های ذکر شده را برای کاربران کانادایی منع کرد.

کاربران کانادایی حتی تا بعد از پایان مهلت مقرر شده می‌توانند استیبل کوین‌ها را واریز یا برداشت کنند. اما تجارت و معامله نمی‌توانند انجام دهند.

در اوایل سال جاری این صرافی دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران کانادایی از فهرست حذف کرد. کمیسیون اوراق بهادار انتاریو USDT را در سال 2021 ممنوع کرد. اما هرگز دلیل این ممنوعیت توضیح داده نشد.

مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) طی اطلاعیه‌ای، لیستی از اسامی صرافی‌های رمزنگاری ثبت شده یا در انتظار ثبت را منتشر کردند.

تتر استیبل کوینی است که توسط ذخایر فیات پشتیبانی می‌شود. از طرفی DAI به عنوان ترکیبی بین یک استیبل کوین فیات و الگوریتمی وجود دارد. RAI یک استیبل کوین الگوریتمی است که به هیچ دارایی متصل نیست. در حال حاضر تنها استیبل کوینی که توسط CSA در صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده USD Coin است.

با استناد به مقررات جدید صرافی کریپتو OKX در ماه ژوئن از کانادا خارج شد. همچنین صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز قرار است تا ماه سپتامبر از کانادا خارج شود.

منبع: cointelegraph.com