بعد از این حادثه، قیمت بزرگترین میم کوین ترامپ، MAGA (TRUMP)، بیش از 30% افزایش پیدا کرد. این میم کوین مبتنی بر اتریوم از قیمت 6.31 دلار به 10.36 دلار رسید و ارزش بازار آن از 293 میلیون دلار به 469 میلیون دلار در کمتر از 45 دقیقه افزایش یافت.

سایر میم کوین‌های مرتبط با ترامپ نیز رشد کردند. مثلاً میم کوین Tremp (TREMP) مبتنی بر سولانا بیش از 63% و میم کوین MAGA Hat (MAGA) نیز به طور موقت 21% افزایش یافتند.

در این حادثه، ترامپ در حالی که در یک تجمع سخنرانی می‌کرد، هدف تیراندازی قرار گرفت و پس از شنیدن صدای تیرها، به زمین افتاد. ماموران سرویس مخفی بلافاصله او را از صحنه خارج کردند. ترامپ با اشاره به جمعیت مشت خود را بلند کرد و فریاد زد که حالش خوب است.

سخنگوی کارزار ترامپ اعلام کرد که او در سلامت کامل است و در یک مرکز درمانی محلی تحت مراقبت قرار دارد.

همچنین، احتمال انتخاب مجدد ترامپ در پلتفرم های پیش‌بینی نیز افزایش یافت. بر اساس داده‌های Polymarket، شانس پیروزی ترامپ از 60% به 68% رسید و شانس انتخاب مجدد بایدن از 30% به 15% کاهش یافت. ترامپ اکنون با شانس کلی ۷۰ درصد، پیشتاز است، در حالی که شانس بایدن ۱۵ درصد و شانس کامالا هریس ۹ درصد است.

ترامپ که قبلاً نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بود، اخیراً نظر خود را تغییر داده و اعلام کرده است که اگر دوباره رئیس‌جمهور شود، جنگ دولت بایدن علیه ارزهای دیجیتال را پایان خواهد داد.

منبع خبر: cointelegraph

لینک مطلب: جهش 52 درصدی میم کوین ترامپ پس از تلاش برای ترور