به طور متوسط هر کاربر ۹۵۰۰ توکن DOGS$ دریافت خواهد کرد و در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن در تاریخ ۲۰ آگوست توزیع می‌شود.

این پروژه به کاربرانی که به معاملات آتی علاقه‌مند هستند توصیه می‌کند که پیش از معامله، همه اطلاعات مربوط به عرضه کل، میزان گردش و سایر اعداد مرتبط با توکن را با دقت بررسی کنند. برای کسانی که منتظر شروع معاملات اسپات هستند، گفته شده حساب کاربری خود را در صرافی‌های متمرکز یا کیف پول خود تنظیم کنید.

در حال حاضر امکان برداشت توکن‌ها به کیف پول تلگرام یا صرافی‌های متمرکز فراهم شده است. کاربران باید حساب کاربری خود را در صرافی مورد نظر خود ایجاد کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل کنند.

توکن‌ها بلافاصله واریز نمی‌شوند و تا تاریخ ۲۰ آگوست به حساب انتخابی کاربران منتقل خواهند شد. اگر هنوز حساب کاربری ندارید، می‌توانید از طریق لینک‌های ارائه شده در کانال داگز ثبت‌نام کنید. در صورت ترافیک بالا در اپلیکیشن، ممکن است دکمه “Claim” برای همه همزمان ظاهر نشود و کاربران می‌توانند دوباره تلاش کنند.

اگر قصد انتقال توکن‌ها به کیف پول غیر متمرکز دارید، این امکان از تاریخ ۲۰ آگوست فراهم می‌شود. فقط فراموش نکنید که این کیف پول را متصل کنید.

البته به دلیل تحریم، کاربران ایرانی از ۲۰ آگوست به بعد، می‌توانند توکن‌های خود را به یک کیف پول غیر متمرکز منتقل کنند. که کیف پول تون کیپر بهترین گزینه می‌باشد.

برای این کار، باید هزینه‌های گس (gas) تراکنش‌های بلاک‌چین را با Toncoin پرداخت کنید. اگر Toncoin ندارید، می‌توانید آن را به سرعت خریداری کنید یا از صرافی‌ها تهیه و به کیف پول خود منتقل کنید.