دنیای بازی‌ها این روزها جذاب‌تر از گذشته‌اس. بازی‌ها به صورت روزانه در حال پیشرفتن و شرکت‌های بازی‌سازی همیشه برنامه‌های جذابی در این زمینه ارائه می‌دن. اما ارتقای سلاح‌ها، لباس‌ها و قدرت شخصیت‌ها در بازی‌ها گاهی اوقات به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز داره که برای نمونه می‌شه پابجی موبایل رو نام برد.

این بازی جذاب با میلیون‌ها کاربر فعال از سراسر جهان، از ارزی به اسم یوسی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنه. با داشتن یوسی می‌تونی مثل یک ستاره بین بازیکنای دیگه بدرخشین و شانس موفقیت خودتون رو هم افزایش بدین. برای خرید یوسی پابجی موبایل و پیشرفت چشمگیر توی این بازی، حتما تا انتها همراهمون باشین تا با نحوه تهیه این ارز بهتر آشنا بشین.

سایت‌هایی که تبلیغات اسکم زیادی دارن، معمولا کلاهبردارن و نباید برای خرید یوسی به اون‌ها اعتماد کرد. بعضی سایت‌ها هم یوسی‌هایی رو با پایین‌ترین قیمت ممکن و به صورت غیرمنطقی می‌فروشن که اون‌ها هم گزینه خوبی نیستن. فراموش نکنین قیمت این ارزها توی سایت‌های ایرانی باید در حد معقول باشه. جدا از اون، سایت‌هایی با یوسی‌های کرکی هم کلاهبردارن و نباید به اون‌ها اعتماد کنین. این فروشگاه‌ها حتی اگه یوسی رو در اختیار شما قرار بدن، اکانت شما ممکنه از سمت تیم سازنده بن بشه. خیلی از کاربرها دغدغه زمانی برای دریافت یوسی هم دارن، اما متاسفانه فروشگاه‌های زیادی اون‌ها رو معطل می‌کنن و زمان زیادی طول می‌کشه تا بتونن یوسی تهیه کنن. این طوریه که تموم زحمات و پول شما به‌راحتی به باد می‌ره!

سانیکس یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید یوسی پابجی موبایل هست که خوشبختانه خدمات خوب و حرفه‌ایش باعث شده مشتری‌ها رضایت داشته باشن. در کنار ارزهای بازی‌های مهم، ارز بازی پابجی هم از سمت این تیم به مشتری‌ها عرضه می‌شه که قیمت معقول و خدمات گسترده‌ای هم داره. بسته‌های پیشنهادی از سمت این تیم متنوعه و می‌تونین هرکدوم رو با توجه به نیاز و بودجه خودتون تهیه کنین. باقی مزایای خرید ارز بازی‌ها از سانیکس رو در ادامه می‌بینید:

  • اگه نگران ارسال ارزها به حساب خودتون هستید، سانیکس کمتر از 20 دقیقه اون‌ها رو به حسابتون واریز می‌کنه.
  • قبل از خرید یوسی پابجی موبایل و حتی بعد از اون می‌تونین از خدمات پشتیبانی آنلاین استفاده کنین. این پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 12 شب در دسترسه.
  • پرداخت برای سانیکس برخلاف بقیه سایت‌ها ساده و امنه و از درگاه‌های پرداخت معتبر انجام می‌شه.

بازی PUBG MOBILE با نام کامل Player Unknown Battlegrounds یکی از بازی‌های سبک بتل رویال یا همون تلاش برای بقاست که شباهت زیادی به فری فایر، کالاف دیوتی موبایل، اپکس لجندز و پابجی نیو استیت داره. با‌این‌حال به خاطر امکانات گسترده، بازیکنای زیادی این بازی رو به نمونه‌های مشابه ترجیح می‌دن. از ویژگی‌های جذاب این بازی می‌شه به چند نفره بودن و بازی به صورت آنلاین اشاره کرد که با گرافیک و صداگذاری جذاب همراه شده. بخش اصلی این بازی درواقع رقابتی بین 100 نفره! در آخر، بازیکنی که باقی بمونه، برنده می‌شه.

همون‌طور که گفته شد، یوسی ارز این بازی برای خرید امکانات مختلفشه. زمانی که یوسی پابجی موبایل می‌خرین یا براتون واریز می‌شه، می‌تونین از طریق اون برای اکانتتون اسکین لباس، اسکین اسلحه و اسکین ماشین تهیه کنین و حتی چالش‌هایی رو برای گرفتن جوایز بیشتر باز کنین. همه این امکانات باعث شده بازیکنان لذت بیشتری از بازی ببرن و از نظر بقیه افراد متفاوت به نظر برسن. دلایل اصلی خرید یوسی پابجی موبایل در ادامه آورده شده.

با خرید لباس‌های متنوع از بخش فروشگاهی بازی با استفاده از ارز یوسی، شخصیتی متمایز نسبت‌به دیگران دارین. خبر خوب این‌که صدها اسکین لباس برای این بازی در نظر گرفته شده و شما می‌تونین هرکدوم رو با توجه به استراتژی خودتون انتخاب کنین. بازیکن‌های باهوش و حرفه‌ای، این لباس‌ها رو به چشم استراتژی‌ یا تاکتیک می‌بینن. مثلا برای ترسناک به نظر رسیدن و نشون دادن یک شخصیت خشن می‌تونین از اسکین‌های ترسناک این بازی استفاده کنین تا سایر بازیکن‌ها رو بترسونین. این بازی اسکین‌هایی برای مرموز به نظر رسیدن هم داره که برای استفاده از اون‌ها باید یوسی پابجی موبایل خرج کنید.

با در اختیار داشتن یوسی می‌تونین شخصیت بازی رو بهتر از قبل کنین و ویژگی‌ها اون رو ارتقا ببخشید. این یکی از مهم‌ترین کاربردهای یوسیه. بازیکن‌ها با پیوستن به گروه‌ها یا تشکیل گروه جدید می‌تونن با بازیکنان هم‌سطح خودشون بازی کنن، یا این‌که چت‌های خودشون رو با شکلک‌ها و موارد دیگه سفارشی‌سازی کنن که همه این‌ها با خرید یوسی پابجی موبایل امکان داره.

رویال پس و الایت رویال پس از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های بازی پابجی موبایل هستن که برای شرکت در بسیاری از چالش‌های هیجان‌انگیز اون‌ها به یوسی نیاز دارین. البته خوبه بدونین که با کسب برد توی یک سری از این چالش‌ها می‌تونین یوسی رایگان به دست بیارین! بنابراین، فرصت خوبی برای جبران یوسی‌های خودتون دارین. حتی در صورت بردهای پیاپی، یوسی‌های بیشتری نسبت به چیزی که خرج کردین رو به دست می‌آرین.

از کاربردهای جالب یوسی در بازی، خرید پوسته برای سلاح‌ها و وسایل نقلیه رو می‌شه نام برد که این‌ها هم می‌تونه شما رو نسبت‌به باقی بازیکن‌ها متفاوت نشون بده. این قابلیت نه‌تنها بازی رو برای شما جذاب‌تر می‌کنه، بلکه باعث می‌شه بتونین پیشرفت بیشتری تو بازی داشته باشین.

چرا باید یوسی بخریم؟

جدا از خرید یوسی پابجی موبایل، روش‌هایی برای به دست آوردن اون به شیوه رایگان هم وجود داره که بد نیست توی این بخش به اون‌ها اشاره بشه. البته دقت کنید که این روش‌ها یوسی چندان زیادی در مقایسه با خرید اون به شما نمی‌دن، اما باز هم می‌شه روی اون‌ها حساب کرد.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دریافت یوسی رایگان، دنبال کردن این بازی و تیمش توی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرامه. البته این جایزه فقط یک بار به کاربران داده می‌شه و بعد از اون باید روش‌های دیگه‌ای رو برای دریافت یوسی امتحان کنن. تیم سازنده بازی، این قبیل چالش‌ها رو برای کاربران در نظر گرفته و با انجام اون‌ها جوایزی هم بهشون داده می‌شه.

در زمان انتشار آپدیت و آغاز هر فصل، مراحل و ماموریت‌هایی از سمت سازنده‌ها برای کاربران در نظر گرفته می‌شه که با انجام اون‌ها می‌تونین چندین یوسی رایگان بگیرین. البته این ماموریت‌ها اصلا آسون نیستن و باید از قبل حسابی خودتون رو برای برد آماده کرده باشین. این ماموریت‌ها بیشتر به بخش الایت مربوط می‌شه و بد نیست شانس خودتون رو برای دریافت پاداش توی اون‌ها امتحان کنین.

توی روش سوم می‌تونین الایت یا اسکین‌های لباس، ماشین و اسلحه رو از دوستای خودتون توی بازی درخواست کنین. درواقع، با این روش یوسی رایگان دریافت نمی‌کنین، اما می‌تونین هدیه‌هایی از دوستانتون بگیرین. بیشتر بازیکن‌ها از دادن اسکین‌هایی که بابتشون یوسی خرج کردن، دوری می‌کنن و این روش شاید همیشه هم جواب نده.

از بهترین پیشنهادها برای خرج کردن یوسی در پابجی، خرید جعبه رو می‌شه نام برد. خیلی از اسکین‌ها، لباس‌ها و تجهیزات موردنظر شما توی این بازی گرون هستن و شاید برای خرید اون‌ها یوسی کافی نداشته باشین. در عوض، می‌تونین با خرید جعبه‌های اقتصادی، شانس خودتون رو برای تهیه لباس‌ها و اکسسوری‌های گرون‌قیمت این بازی امتحان کنین. محتویات این جعبه‌ها کاملا به شانس شما مربوط می‌شه، اما به هر شکل می‌تونید محصولاتی رو داخل اون‌ها پیدا کنین. ارزش جوایز داخل جعبه‌ها معمولا با توجه به مقدار یوسی‌هایی هست که تهیه کردین.

با خرید یوسی پابجی موبایل می‌تونین حیوون خونگی خودتون رو داشته باشین! حیوون‌های خونگی یکی از بهترین و جالب‌ترین گزینه‌ها برای خرج کردن یوسی در این بازی هستن. حیوون‌هایی مثل سگ می‌تونن مثل یک دوست وفادار شما رو در طول بازی همراهی کنن و این خیلی بامزه‌س. حتی می‌تونن نقش پررنگی توی برد شما داشته باشن! چون معمولا مقابله کردن با این دسته از بازیکن‌ها سخت‌تر از نبرد با بازیکن‌های معمولیه.

گیمرهای حرفه‌ای بیشتر به جای خرید اسکین برای اسلحه و وسایل نقلیه، دنبال خرید اسکین‌های خاص برای لباس‌های خودشون هستن. با لباس‌های مختلف می‌تونین شخصیت و استایل جذابی داشته باشین و نسبت‌به بقیه حسابی متفاوت به نظر برسین. هرکدوم از این لباس‌ها می‌تونن کارایی مختلفی داشته باشن و تعیین‌کننده استراتژی متنوع شما باشن.

images 1720438940 668bd09c45902

همون‌طور که توی این مطلب هم گفته شد، خرید یوسی پابجی موبایل یکی از راه‌های اصلی پیشرفت در این بازیه. البته بهتره راه‌های بهینه خرج کردن اون‌ها رو هم بدونید تا پیشرفت بیشتری رو شاهد باشید. با خرید یوسی می‌تونین بازی رو برای خودتون جذاب‌تر کنین و با امکانات خفن و متنوع لذت بیشتری از این بازی ببرین. یادتون نره که خرید یوسی از هر فروشگاهی پیشنهاد نمی‌شه. خیلی از جاهایی که ادعای فروش یوسی دارن، کلاهبردارن و ممکنه ازتون سوءاستفاده کنن. سانیکس یکی از منابعی هست که می‌شه بهش اعتماد و به راحتی یوسی تهیه کرد. به نظر شما بهترین راه برای استفاده از یوسی توی این بازی چیه؟

منبع : https://sonics.ir