درخواست کمک سناتور نیویورک از مدیران کریپتو خبرساز شد. گزارش مالی کمپین انتخاباتی سناتور کرستن گیلیبراند نشان داد که او بیش از 150000 دلار کمک مالی از سهامداران ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. براساس خبرهای ارزدیجیتال و طبق گزارش بودجه، سناتور دموکرات نیویورک، مجموعاً دریافت بیش از 1.3 میلیون دلار کمک مالی را اعلام کرده است. چندین مدیر کریپتو از جمله سم بانکمن-فرید و دوقلوهای وینکلووس جزئی از اهداکنندگان بوده‌اند.

برخی از اهداکنندگان با Uniswap Labs ،Meta ،Andreessen Horowitz ،HODL PAC ،dYdX و Andreessen Horowitz همکاری دارند. علاوه بر این، حداقل هشت مدیر اجرایی شرکت‌های ارز دیجیتال در سه ماهه گذشته به کمپین سناتور نیویورک کمک مالی کرده‌اند. اینها عبارتند از Ariel Seidman، Hivemappers ،Mo Shaikh از Aptos ،Charles Cascarilla از Paxos، Avani Miriyala از Matcha Design Labs و Ryan Selkis از Messari.

این کمک‌های مالی از طرف افرادی که واحدهای رمزنگاری را در مؤسسات مالی سنتی اداره می‌کردند، دریافت شده است. طبق گزارشات، رئیس بخش مقررات و سیاست در Bain Capital، TuongVy Le، 1000 دلار اهدا کرده است، در حالی که رئیس بازارهای نوظهور در مدیریت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی، امی اودنبرگ، 1500 دلار کمک کرد.

در همین حال، اهداکنندگان تنها به افراد در شرکت‌های خصوصی محدود نمی‌شدند. در ادامه درخواست کمک سناتور نیویورک از مدیران کریپتو، رهبران گروه‌های صنعتی نیز به این کمپین کمک مالی کردند. از جمله لی براچر، رئیس شورای بلاک‌چین تگزاس، رئیس امور صنعت در انجمن بلاک‌چین، دن اسپولر، و شیلا وارن، مدیرعامل شورای کریپتو برای نوآوری.

پیشنهاد لایحه ارز دیجیتال دو حزبی


گیلیبراند، یک سناتور کهنه کار و کاندیدای سابق ریاست جمهوری، اوایل سال جاری پس از پیشنهاد لایحه مقررات ارز دیجیتال دو حزبی همراه با سناتور جمهوری‌خواه سینتیا لومیس از وایومینگ، در محافل رمزنگاری محبوب شد. Lummis اخیراً گفته است که در حال یادگیری در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از Gillibrand است.

آیا میزان کمک‌های مالی افزایش خواهد یافت؟

منبع: beincrypto.com