ونس در این ویدئو که مربوط به کنفرانس خصوصی Remedy Fest در ۲۸ فوریه است، به شدت از جنسلر انتقاد کرده و گفته است: «جنسلر بیش از حد سیاست را در کار بورس‌های آمریکا دخالت می‌دهد و رویکردش در تنظیم بلاک چین و ارزهای دیجیتال کاملاً برعکس چیزی است که باید باشد.»

ونس پیش از این نیز چندین بار از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت کرده و در ماه می به لغو دستورالعمل‌های بحث‌برانگیز SEC که بانک‌های آمریکایی را از نگهداری دارایی‌های رمز ارزی منع می‌کرد، رأی داده است.

در اوایل سال جاری، در ۷ فوریه، ونس به همراه چند سناتور جمهوری‌خواه دیگر، نامه‌ای به جنسلر نوشت و نگرانی‌های خود را در مورد اقدام قانونی علیه شرکت ماینینگ Debt Box ابراز کرد. ونس در این نامه SEC را به رفتار «غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای» متهم کرد.

همچنین، ونس در فوریه ۲۰۲۲ از رمز ارزها به عنوان راه حلی برای مقابله با سوءاستفاده‌های دولتی تمجید کرد، زمانی که وزیر دارایی کانادا حساب‌های بانکی گروهی از رانندگان کامیون که علیه محدودیت‌های کرونا اعتراض می‌کردند را مسدود کرد.

ونس پیش از ورود به سنای ایالت اوهایو، در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده و در رشته حقوق در دانشگاه ییل تحصیل کرده است. او سپس به عنوان سرمایه گذار ریسک‌پذیر تحت مدیریت پیتر تیل، یکی از بنیان گذاران پی‌پال، فعالیت کرده است. در گزارش مالی ۲۰۲۲ سنای آمریکا، ونس اعلام کرد که بین ۱۰۰،۰۰۱ تا ۲۵۰،۰۰۰ دلار بیت‌کوین دارد.

این ویدئو نشان‌دهنده ادامه انتقادات ونس از سیاست‌های جنسلر در زمینه ارزهای دیجیتال و تلاش او برای تغییر این سیاست‌ها است.

منبع خبر: cointelegraph

لینک مطلب: رئیس SEC بدترین فرد برای نظارت بر رمز ارزهاست!