FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

Chingari «تیک‌تاک هندی» اولین بازار NFT ویدیویی جهان را راه‌اندازی کرد.

Chingari، محبوب‌ترین برنامه ویدیوی کوتاه هند، در 23 آگوست اعلام کرد که ویژگی جدید خود به نام Creator Cuts را راه‌اندازی خواهد کرد.

Creator Cuts قرار است اولین بازار NFT ویدیویی جهان باشد. هدف این برنامه، تبلیغ محصولات سازندگان و تقویت اقتصاد آنها است. در این بازار، NFTهای ویدیویی بر اساس ویدیوهای برتر تولید شده توسط موفق‌ترین سازندگان Chingari ساخته می‌شوند.

هدف Creator Cuts نه تنها فراهم کردن فرصتی نوآورانه برای مشارکت مالی و اجتماعی برای سازندگان محتوا است، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تا با خرید یک اثر هنری اصلی، با سازندگان محتوایی که بیشترین ارزش را دارند ارتباط برقرار کنند.

قیمت فروش NFT ویدیویی

هر ویدیو قیمت ویژه‌ای دارد و با توجه به مدت زمانی که تهیه‌کننده فیلم برای استفاده از اپلیکیشن Chingari صرف کرده است، تعیین می‌شود. پس از آن، هر کسی (کاربر Chingari یا غیره) می‌تواند این NFTها را خریداری کرده و به مجموعه خود اضافه کند.

مشتریانی که این NFTها را خریداری می‌کنند، بر اساس میزان استفاده‌ای که این ویدیوها در برنامه Chingari دارند، 10٪ از درآمد روزانه ویدیو را به صورت توکن‌های Gari دریافت خواهند نمود.

معرفی Creator Cuts یکی از این ابتکارات منحصر به فرد است که به سازندگان و همچنین جامعه قدرت می‌دهد تا نه تنها ارتباطات عمیق‌تری ایجاد کنند، بلکه با هم به معنای واقعی کلمه رشد کنند.

منبع: finbold.com