آخرین اخبار کریپتو گزارش داده است که این پروژه در متاورس The Sandbox قرار دارد و با هدف ترویج صلح جهانی و ارتقای درک فرهنگی ایجاد شده است. پناهگاه صلح جهانی، یک فضای تعاملی فراهم می‌کند که کاربران از سراسر جهان می‌توانند در تجربیات مرتبط با هماهنگی و دوستی شرکت کنند. Animoca Brands با مشارکت The Sandbox و Smobler، این ابتکار را پیش می‌برد. این پروژه همچنین باعث افزایش تعامل با ارزهای دیجیتال می‌شود.

شرکت اسموبلر، که در زمینه طراحی تجربیات متاورس تخصص دارد، پناهگاهی دیجیتال را برای ترویج صلح از طریق بازی سازی طراحی کرده است. این پناهگاه در دنیای مجازی Sandbox قرار دارد و به منظور تکمیل یک پناهگاه فیزیکی جهانی در Lumbini، نپال ساخته شده است. این پروژه به وسیله اعلیحضرت Shyalpa Rinpoche طراحی شده است و هر دو پناهگاه دیجیتال و فیزیکی فضایی را برای تفکر، یادگیری و تعامل مسالمت آمیز فراهم می‌کنند.

پناهگاه دیجیتال شامل بخش‌های تعاملی است که درگیری‌های جهانی و پیامدهای آن‌ها را بررسی می‌کند و به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا از طریق تفاهم و همکاری به دنبال صلح باشند. به گفته یات سیو، یکی از بنیان گذاران برندهای انیموکا، این پروژه می‌تواند تأثیرات مثبت واقعی داشته باشد و به تعامل معنادار در هر دو دنیای فیزیکی و مجازی کمک کند.

او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «ما با همکاری اسموبلر و اعلیحضرت رینپوچه امیدواریم فضایی صلح آمیز و هماهنگ را هم در دنیای واقعی و هم در متاورس ایجاد کنیم که بتواند به تغییرات مثبت در هر دو جهان منجر شود.»