طبق آخرین اخبارداغ ارزدیجیتال، پلتفرم تحلیلی زنجیره‌ای “لوکون‌چین”، گزارش داد این تاجر با سرمایه گذاری اولیه ۱,۷۹۵ دلار، تنها در دو روز به ۸۷۳,۰۰۰ دلار رسید.این سود شانسی نبود، بلکه این تاجر رویکرد استراتژیک خاصی را به کار گرفت. وی با ۱۰.۲ واحد ارز سولانا (SOL) آغاز کرده و ۳۶.۲۷ میلیون توکن BAN را به دست آورد.

با افزایش قیمت  BAN، سرمایه گذار از فرصت استفاده کرده و به تدریج سود خود را نقد کرد و از وسوسه فروش یکجا جلوگیری کرد. این معامله گر بخش‌هایی از دارایی‌های خود را پس از هر اوج قیمت فروخت و به این ترتیب توانست در حالی که همچنان در معرض افزایش قیمت توکن میم قرار داشت، سودهایی را ثبت کند..

وی در اولین صعود قیمت، ۱۲ میلیون BAN را به قیمت ۵۶,۹۰۰ دلار فروخت. پس از آن، قیمت BAN به شدت کاهش یافت و تقریباً ۹۰ درصد افت کرد. اما صبر او نتیجه داد و با افزایش مجدد قیمت BAN، ۶.۱۳ میلیون توکن دیگر را به قیمت ۸۰,۷۰۰ دلار فروخت و در نهایت سودهای خود را به بیش از ۱۳۷,۰۰۰ دلار رساند.

در پایان این روند، تاجر همچنان ۱۸.۱۳ میلیون BAN به ارزش ۷۳۴,۰۰۰ دلار در اختیار داشت و مجموع دارایی‌های او به ۸۷۳,۰۰۰ دلار رسید.

به‌ نظر می‌رسد که قیمت BAN به دلیل الهام گرفتن از اثر هنری “کمدین” اثر موریسیو کاتلان، که در سال ۲۰۱۹ به‌ عنوان معروف موز چسبانده‌ شده به دیوار، افزایش یافته است. این اثر هنری دوباره توجهات را جلب کرده است، به طوری که حراجی ساتبی اعلام کرده که یکی از سه نسخه این اثر برای فروش مجدد در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود حداقل یک میلیون دلار قیمت گذاری شود.

این ارزیابی حیرت‌ انگیز باعث افزایش قیمت BAN و همچنین تقویت آن در صرافی هایی مانند پولونیکس شد، که قرار بود تجارت آن از ۲۷ اکتبر آغاز شود.