ارز دیجیتال الگورند با نشان اختصاری ALGO یک شبکه مستقل، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است که طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را پشتیبانی می‌کند. شبکه ارز دیجیتال ALGO یک شبکه امن، مقیاس‌پذیر و کارآمد در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

پروژه Algorand در سال 2019 راه‌اندازی شده و به عنوان نسل سوم بلاک چین شناخته می‌شود. شبکه بلاک چین الگورند با الگوریتم اثبات سهام کار می‌کند و با اهدافی مانند مقیاس‌پذیری و سرعت بالای تراکنش در بازار ارز دیجیتال معرفی شد. از جمله اهداف ارز دیجیتال الگورند، سیستم مالی سریع و امنیت بالا است.

در حال حاضر ارزش بازار ALGO تقریباً 1.45 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال ALGO در رتبه 40 بازار قرار گرفته و 0.12 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 0.2 دلار است.

کارشناسان مجموعه نیز با ارائه این سیگنال رایگان، بهترین بازه خرید برای هولد کردن و سرمایه‌گذاری بلند‌مدت (حداقل یک الی سه سال) ارز دیجیتال ALGO را در محدوده قیمت 0.08 تا 0.12 دلار پیشنهاد می‌دهند.

برای تهیه ارز دیجیتال ALGO می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.