ارز دیجیتال لینک (LINK) یک توکن ارزشمند است که بر روی شبکه بلاک‌ چین ChainLink کار می‌کند. چین لینک یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که به بلاک ‌چین‌ها اجازه می‌دهد به داده‌ها، رویدادها، پرداخت‌ها و موارد دیگری که در خارج از شبکه بلاک‌چین هستند، متصل شوند. این قابلیت باعث می‌شود که بلاک ‌چین‌ها با جهان واقعی ارتباط برقرار کنند و کاربردهای بسیار متنوعی را امکان‌پذیر کنند.

توکن لینک نقش اساسی در عملکرد شبکه چین لینک دارد. این توکن به عنوان واسطه برای پرداخت به ارائه‌دهندگان داده (node operators) استفاده می‌شود. همچنین این توکن به عنوان یک نوع ضمانت برای اطمینان از صحت و کیفیت داده‌های فرستاده شده به شبکه، عمل می‌کند. برای استفاده از خدمات چین لینک، کاربران باید توکن لینک را به عنوان هزینه پرداخت کنند.

عرضه کل این ارز دیجیتال 1 میلیارد واحد است، با این حساب امکان تولید بیشتر ارزهای دیجیتال لینک وجود ندارد و این امر خود باعث نایاب شدن و افزایش ارزش این ارز دیجیتال در بلند مدت می‌شود. توسعه‌دهندگان چین لینک، سیرجی نازارف (Sergey Nazarov) و استیو اِلِس (Steve Ellis) هستند. چین لینک در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرده و در همان سال، توسط طرح جذب سرمایه (ICO) حدود ۳۲ میلیون دلار جذب کرده است .

در حال حاضر ارزش بازار LINK تقریباً 4.42 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال LINK در رتبه 19 بازار قرار گرفته و 0.34 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 8.07 دلار است.

نقطه طلایی ورود 3.5 تا 5
نقطه منطقی ورود 5 تا 6
این ارز پتانسیل رسیدن به ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار را در آینده دارد و برای سرمایه‌گذاری بلند مدت عالی است.

چگونه ارز دیجیتال لینک را خریداری کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتال لینک می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.