ارز دیجیتال Cardano با علامت اختصاری ADA یکی از پروژه‌های موفق در دنیای ارزهای دیجیتال است. کاردانو در حقیقت یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که با هدف حل مشکلات نسل‌های قبلی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم راه‌اندازی شد. ساختار و معماری آن امکان اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم کرده است. این ویژگی باعث شده شبکه سازگارتر و مقیاس پذیرتر شود.

به گفته فعالان ارز دیجیتال، رقیب قدرتمندی برای اتریوم، ایاس و سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند است. این ارز پس از موفقیتهای پیاپی خود مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی را به سرمایه‌گذاری مشتاق کرد.

در سال 2009، با ظهور بیت کوین، اولین نسل از ارزهای دیجیتال متولد شد. نسل دوم رمزارزها نیز در سال 2015 با انتشار اتریوم شکل گرفتند. این ارز سومین نسل از بلاک چین و ارزهای دیجیتال است که برای مقابله با مشکلات نسل‌های قبل راه‌اندازی شد. این پروژه در سال 2015 به عنوان یک شبکه ارز دیجیتال و پروژه منبع باز آغاز شد و دو سال بعد در 29 سپتامبر 2017 توسط چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، کارآفرین آمریکایی و متخصص ارز دیجیتال آغاز به کار نمود.

در حال حاضر ارزش بازار ADA تقریباً 13.5 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال ADA در رتبه 7 بازار قرار گرفته و 1.09 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 0.39 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان ADA

نقطه طلایی ورود 0.14 تا 0.19
نقطه منطقی ورود 0.2 تا 0.24
و اما هولدرهای خیلی صبور می‌توانند در محدوده 0.32 تا 0.34 وارد شوند.

برای تهیه ارز دیجیتال کاردانو می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.