FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ارز دیجیتال ETC یا اتریوم کلاسیک یکی از 20 ارز دیجیتال برتر در بازار ارزهای دیجیتال است که سرمایه‌گذاران نهادی و همچنین افراد زیادی را به خود جذب کرده است و به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال خرید اتریوم کلاسیک با کمترین کارمزد هستند.

این ارز دیجیتال در واقع فورکی از بلاک چین اتریوم است که پس از رویداد هک DAO در اواسط سال 2016 با هدف حفظ امنیت شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال Ethereum Classic به عنوان یک شبکه متن باز و غیرمتمرکز ایجاد شده و همانند بلاک چین اتریوم بستری بسیار مناسب برای اجرای قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) است. اتریوم کلاسیک (ETC) با استفاده از الگوریتم اثبات کار (PoW) به دست می‌آید، به عبارت دیگر می‌توان آن را استخراج کرد. در فرآیند استخراج اتریوم کلاسیک، گره‌های شبکه نقش بسیار مهمی در اعتبارسنجی آن ایفا می‌کنند و در نتیجه امنیت شبکه را تضمین می‌کنند.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ETC

  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • کیف پول تراست ولت
  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول اتمیک

در حال حاضر ارزش بازار ETC تقریباً 2.9 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال ETC در رتبه 28 بازار قرار گرفته و 0.17 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 20.22 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان ETC

نقطه طلایی ورود 5 تا 9
نقطه منطقی ورود 9.1 تا 16

هولدرهای عزیز می‌توانند در نقطه فعلی خرید کنند و پیشنهاد ما خرید پله‌ای هست. حداکثر ۲۰ درصد از سرمایه خود را به این ارز اختصاص دهید.

چشم انداز:

این ارز پتانسیل رسیدن به قیمت 200 دلار را دارد.

صرافی‌های معتبری که از معاملات ارز ETC پشتیبانی می‌کنند:

  1. صرافی بیتکس‌روم
  2. صرافی بایننس
  3. صرافی کوکوین
  4. صرافی یونی سوآپ

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

سلب مسئولیت:

معامله در هر بازار مالی اعم از داخلی و خارجی می‌تواند مزایای مالی قابل توجهی داشته باشد، اما در عین حال خطر از دست دادن بخشی یا تمام سرمایه شما وجود دارد و سرمایه‌گذاران عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند. اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری تمام جنبه‌های کسب‌وکار را در نظر بگیرید، زیرا مسئولیت هرگونه سود یا زیان به هر دلیلی مستقیماً با خود شما است.

منبع مطلب: سیگنال رایگان ارز دیجیتال ETC