FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

کریستیانو رونالدو قصد دارد طرفدارانش را از طریق NFT با Web3 آشنا کند و اسنوپ داگ و امینم اسطوره‌های رپ شخصیت‌های Bored Ape Yacht Club (BAYC) را در جدیدترین موزیک ویدیو خود به نمایش گذاشتند.

کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال، هفته گذشته با پلتفرم رمزنگاری Binance همکاری کرد تا با استفاده از کمپین‌های NFT، طرفداران خود را با Web3 آشنا کند. این قرارداد شامل یک شراکت انحصاری چند ساله است که در آن رونالدو با بایننس برای ایجاد NFT همکاری خواهد کرد.

این مجموعه‌های دیجیتال به طور انحصاری در پلتفرم Binance NFT فروخته می‌شوند و به طرفداران امکان تعامل انحصاری با ستاره فوتبال را می‌دهند. رونالدو توضیح داد که برای رابطه خود با طرفدارانش ارزش قائل است و ایده NFT و ارائه تجربیات جدید چیزی است که او می‌خواست. مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao اظهار داشت که تیم آنها از این همکاری هیجان‌زده است.

جمع‌بندی این هفته Nifty News را فراموش نکنید که یوگا Labs و پلتفرم NFT X2Y2 از حجم OpenSea پیشی گرفته است. در ماه می، متا شروع به آزمایش کلکسیون‌های دیجیتال در اینستاگرام کرد. هفته گذشته، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که تیمش در حال گسترش آزمایش NFT خود است تا سازندگان بتوانند به زودی NFT‌های خود را در پلتفرم اجتماعی نمایش دهند.

متا شروع به آزمایش NFT در استوری اینستاگرام با Spark AR کرد

علاوه بر اینستاگرام، زاکربرگ همچنین گفت که NFTها نیز در آینده نزدیک توسط فیس‌بوک پشتیبانی خواهند شد و از گروه کوچکی از سازندگان مستقر در ایالات متحده شروع می‌شود. علاوه بر این، مدیر عامل متا اشاره کرد که آزمایش NFT در نهایت به زودی به استوری‌های اینستاگرام هدایت می‌شود و گفت که NFTها را با نرم‌افزار واقعیت افزوده SparkAR نیز آزمایش خواهد کرد.

به نظر شما چه افراد مشهور دیگری وارد این فضا خواهند شد؟

منبع: cointelegraph.com