FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

در طی 24 ساعت گذشته، قیمت توکن GRT شبکه Graph تقریباً 15 درصد افزایش یافت. GRT تنها توکنی نبود که افزایش قیمت را تجربه کرد، سایر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی نیز شاهد رشد بودند. افزایش قیمت توکن‌های هوش مصنوعی می‌تواند به آینده این صنعت کمک زیادی کند و نشانه آینده‌ای روشن برای این صنعت است.

افزایش قیمت توکن‌های هوش مصنوعی

طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن‌های هوش مصنوعی در ۲۴ ساعت گذشته از ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت‌ کوین و اتریوم بهتر عمل کرده‌اند.

قیمت توکن GRT Graph پروتکل ndexing در 24 ساعت گذشته 18 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی پس از انتشار آخرین نسخه برنامه ChatGPT که ابزار محبوب چت بات را تقویت می‌کند، به شدت افزایش یافت.

OpenAI، شرکت سازنده ChatGPT، این نسخه را روز سه‌شنبه در یک پست وبلاگی معرفی کرد و گفت که آخرین نسخه می‌تواند تست‌های آزمایشی را با نمرات خوبی از شرکت‌کنندگان پشت سر بگذارد.

SingularityNET (AGIX) نیز با دیگر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی رشد کرده است. AGIX در 24 ساعت گذشته قیمت خود را نزدیک به 16 درصد افزایش داده است.

شراز احمد، شریک مدیریتی بلاک چین Storm Partners، گفت:

هوش مصنوعی می‌تواند یک فناوری تهدیدکننده برای برخی در فضای Web3 باشد، زیرا تقریباً یک شبه به لطف راه‌اندازی GPT Chat به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند موقعیت برخی از حوزه‌ها را تهدید کند.

وی در ادامه سخنان خود افزود:

توکن‌های هوش مصنوعی پیشرو هستند و انتظار می‌رود با پیچیده‌تر شدن هوش مصنوعی، جایگاه و محبوبیت خود را حفظ کنند. هوش مصنوعی یک فرصت بی‌نظیر برای ارزهای دیجیتال است و احتمالاً یک رابطه همزیستی مکمل ایجاد می‌کند.

Graph یک پروتکل منبع باز است که از برنامه‌های مختلف بلاک چین برای جمع‌آوری، پردازش و ذخیره داده‌ها استفاده می‌کند. این پروتکل نیاز کاربرانی مانند توسعه‌دهندگان برنامه را برای جمع‌آوری داده‌های زنجیره‌ای از بین می‌برد.

Graph در حال حاضر از نمایه‌سازی داده‌های ۲۶ شبکه بلاک چین مختلف، از جمله اتریوم، Near، آربیتریوم، پالیگان و…  پشتیبانی می‌کند.

این پروتکل همچنین گزارش سالانه کمک‌های مالی خود را در روز پنجشنبه منتشر کرد که نشان‌دهنده رشد پروتکل در سال 2022 است.

منبع: coindesk