FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

متهم شدن کوبن نایدو، معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی به دلیل ترویج اطلاعات نادرست در مورد استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال بوده است. استیون سیدلی، پروفسور و نویسنده آفریقای جنوبی، کوبن نایدو را به دلیل این ادعا که «۹۰ درصد» تراکنش‌های رمزنگاری برای مقاصد غیرقانونی استفاده می‌شود، مورد انتقاد قرار گرفته است.

سیدلی با تبلیغ دانش و مهارت یکی از همکارانش در ایالات متحده، اظهارات نایدو را رد کرد. او گفت که اظهارات نایدو به نوعی است که موارد مهمی را به خود اختصاص می‌دهد. اما مبتنی بر اطلاعات نادرستی است که پیشرفت یک صنعت نوپا را تهدید می‌کند. نایدو در یک وبینار در اواسط جولای گفت که مقررات ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی حدود 12 تا 18 ماه دیگر باقی خواهد ماند. به احتمال زیاد، بانک مرکزی ارزهای رمزنگاری شده به‌ عنوان یک دارایی پذیرفته است تا فقط یک ارز.

غیر قانونی بودن تراکنش ارزهای دیجیتال

بعد از متهم شدن کوبن نایدو، سیدلی در یک گزارش برای نشریه آفریقای جنوبی «دیلی ماوریک» با استناد به بیانیه Chainalysis اشاره کرد که تنها 0.15 درصد از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال غیر قانونی هستند. به گفته سیدلی، Chainalysis توسط دفتر تحقیقات فدرال در ایالات متحده و نهادهای نظارتی در سراسر جهان استفاده می‌شود.

همچنین، سیدلی خاطرنشان کرد که 5 درصد از تراکنش‌های ارزهای فیات غیر قانونی انجام می‌شود که تقریباً پنجاه برابر بیشتر از ارزهای دیجیتال است. او معتقد است که ماهیت عمومی تراکنش‌های بلاک‌جین، احتمال نادیده گرفتن تراکنش غیر قانونی را نفی می‌کند. او افزود که ردیابی پولی که در جرایم مجازی استفاده می‌شود، اغلب سخت‌تر است.

منبع: beincrypto.com