در 31 مارس، صرافی ارزهای دیجیتال و شرکت فناوری Web3 OKX اعلام کرد که ابتکار جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای جذب و نظارت بر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال استفاده کند.

صرافی ارزهای دیجیتال OKX با هدف کمک به کاربران، برای نظارت بر نوسانات بازار در زمان واقعی استفاده از هوش مصنوعی را پیشنهاد داد.

فن آوری هوش مصنوعی در داخل و خارج از صنعت کریپتو تبدیل به یک کلمه کلیدی شده است. در حالی که ممکن است نظرات در مورد این فن آوری متفاوت باشد، شرکت‌ها همچنان به ادغام هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال، برای بهبود روند معاملات کاربران خود ادامه می‌دهند، هوش مصنوعی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته دیگر و تلاش برای انجام تحلیل‌ داده‌ها، فرصت‌های معاملاتی جدیدی ایجاد می‌کند.

به‌ روز رسانی جدید صرافی OKX، تنها چند روز پس از آن منتشر شد که این شرکت اعلام کرد قصد دارد خدمات خود را به استرالیا گسترش دهد و در عین حال شروع به تعطیلی فعالیت‌های قبلی خود در کانادا کرد.

هوش مصنوعی موارد استفاده مختلفی را در صنعت کریپتو پیدا می‌کند، نه فقط برای شناسایی نوسانات بازار در زمان واقعی، همچنین برای ردیابی تراکنش های بلاک‌ چین، استقرار عوامل اقتصادی مستقل برای تجارت و موارد دیگر استفاده می‌شود.

در زندگی روزمره، اکنون از آن برای کارهایی مانند دستیار شخصی، نیازهای رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری و سایر موارد استفاده می‌شود. در حالی که برخی دیدگاه مثبت‌تری نسبت به تأثیر فن آوری هوش مصنوعی در صنعت مانند متاورس دارند.

اخیراً نامه‌ای با امضای 2600 محقق منتشر شده است که خواستار توقف توسعه هوش مصنوعی شده‌اند. نگرانی اصلی جمعی از متخصصان صنعت این بود که “هوش رقابتی انسانی می تواند خطرات عمیقی برای جامعه و بشریت ایجاد کند.”

منبع: cointelegraph