برای جلوگیری از این مشکل، ضروری است که تمامی نود های پشتیبان قبل از هارد فورک در تاریخ 31 اکتبر 2024 ساعت 13:02 به وقت UTC متوقف شوند. در غیر این صورت، احتمال بروز اختلالات در شبکه وجود دارد.

بر طبق آخرین اخبار داغ ارز دیجیتال هارمونی یک بلاکچین پیشرفته از نوع لایه 1 است که از فناوری شاردینگ و پروتکل اثبات سهام مؤثر (EPOS) برای افزایش مقیاس پذیری، امنیت و عدم تمرکز استفاده می‌کند.

این پروژه در سال 2019 آغاز شده و با معرفی پل‌های بین زنجیره‌ای و استفاده از چهار شارد که تراکنش ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند، به یک بازیگر کلیدی در حوزه بلاکچین تبدیل شده است.

مکانیزم عملیاتی هارمونی به شدت به EPOS و شاردینگ وابسته است. EPOS عدم تمرکز را در بین اعتبار سنج‌ها ترویج می‌دهد و به این ترتیب امنیت شبکه را افزایش می‌دهد. به‌طور همزمان، شاردینگ بار شبکه را بین اعتبار سنج‌ ها، نمایندگان و کاربران تقسیم می‌کند که به طور قابل توجهی سرعت تراکنش و عملکرد کلی شبکه را بهبود می‌بخشد.

توکن بومی هارمونی، یعنی  ONE، نقش حیاتی در عملکرد شبکه دارد. این توکن به عنوان واسطه‌ای برای پرداخت کارمزد های تراکنش، به دارندگان توکن اجازه می‌دهد در فرآیندهای تصمیم گیری براحتی شرکت نمایند و همچنین برای استیکینگ استفاده می‌شود که به امنیت شبکه کمک می‌کند.