در هفته‌های گذشته شاهد خروج ۱.۲ میلیارد دلاری سرمایه‌ها از این محصولات بودیم. با وجود این ورود سرمایه‌ها در بیت کوین، حجم معاملات ETF‌ها (صندوق‌های قابل معامله در بورس) ثابت ماند و در حدود ۸ میلیارد دلار بود که بسیار کمتر از میانگین سالانه ۱۴.۲ میلیارد دلاری است.

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقاتی CoinShares، این تغییر را به واکنش بازار نسبت به کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره در تاریخ ۱۸ سپتامبر نسبت داد. این تغییرات پس از اظهارات ویلیام دادلی، رئیس سابق بانک فدرال نیویورک، در اجلاس آینده مالی در سنگاپور رخ داد.

دادلی اعلام کرد که کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره ضروری است و به تضعیف بازار کار آمریکا اشاره کرد. وی بیان کرد که ریسک‌های مربوط به شغل نسبت به نگرانی‌های تورمی بیشتر شده است.

به دلیل تغییرات در انتظارات بازار، آمریکا شاهد ورود ۴۱۶ میلیون دلار سرمایه بود، در حالی که سوئیس و آلمان به ترتیب ۲۷ میلیون و ۱۰.۶ میلیون دلار ورود سرمایه داشتند. در مقابل، کانادا در این دوره با خروج ۱۸ میلیون دلاری مواجه شد.

بیت کوین با ورود ۴۳۶ میلیون دلار سرمایه، پس از ۱۰ روز خروج سرمایه به این سطح رسید. در حالی که محصولات کوتاه‌مدت بیت کوین شاهد خروج ۸.۵ میلیون دلاری پس از سه هفته متوالی ورود سرمایه بودند.

اتریوم با ۱۹ میلیون دلار خروج مواجه شد که به نگرانی‌ها درباره سودآوری لایه اول این شبکه پس از به‌روزرسانی ماه مارس مربوط است. شبکه‌های لایه دوم (L2) با کاهش هزینه‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و این روند ممکن است به ضرر شبکه اصلی اتریوم باشد.

همچنین، سولانا برای چهارمین هفته متوالی شاهد ورود ۳.۸ میلیون دلاری سرمایه بود و لایت کوین و کاردانو نیز حدود ۹۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کردند. در همین زمان، سهام‌های بلاکچینی با ورود ۱۰۵ میلیون دلاری سرمایه مواجه شدند.