بر اساس آخرین اخبار ارز دیجیتال، وزارت کشاورزی آمریکا سیستم تأیید مبتنی بر بلاک چین را تصویب کرد و خدمات غیر متمرکز تأیید گاو شرکت CattleProof با نام “Verified” به اولین برنامه تأیید فرآیند مبتنی بر بلاک چین توسط USDA تبدیل شد.

CattleProof یک شرکت مستقر در وایومینگ است و از یک دفتر کل دیجیتال غیر متمرکز برای ثبت اطلاعات مربوط به گاوها استفاده می‌کند. این تکنولوژی اطلاعات مربوط به وضعیت، مکان و ویژگی‌های دیگر گاوها را، از تگ‌های الکترونیکی متصل به هر گاو دریافت کرده و آن را روی یک بلاک چین ثبت می‌کند که تغییر ناپذیر است.

این شرکت اعلام کرده، CattleProof اکنون به عنوان اولین شرکت آمریکایی شناخته می‌شود که از سوی USDA تأییدیه “برنامه تأیید فرآیند” (PVP) دریافت کرده است تا گاوها را روی بلاک چین ثبت کند.

تصویر پیج CattleProof . NFT

برنامه تأیید فرآیند (PVP)
این برنامه توسط وزارت کشاورزی آمریکا برای شرکت‌هایی مانند CattleProof که نیاز به راه کارهای قانونی جدید برای ارائه محصولات خود دارند ایجاد شده است.

 CattleProof اولین شرکتی است که یک شبکه غیر متمرکز برای نظارت بر وضعیت گاوها ساخته و از طریق این سیستم توانسته مجموعه‌ای از استانداردهای اختیاری را برای بررسی دولت ارائه دهد.

این شرکت ادعا می‌کند که تنها برنامه تأیید شده توسط USDA است که از دفتر کل دیجیتال یا همان بلاک چین استفاده می‌کند. همچنین، CattleProof تنها شرکتی است که گواهینامه “متولد آمریکا” را برای گاوها ارائه می‌دهد و گواهی‌های دیجیتالی شامل لینک‌هایی به اطلاعات هر گاو دارد.

تأیید درخواست CattleProof نشان می‌دهد که این شرکت با استانداردهای قانونی موجود در این بخش مطابقت داشته و سیستم مناسبی را برای اطمینان از رعایت قوانین با توجه به پیشرفت هم ‌زمان صنعت بلاک چین و کشاورزی اجرا کرده است.

به نظر می‌رسد USDA به طور جدی بلاک چین را به عنوان یک فناوری بنیادی در دنیای کشاورزی پذیرفته است. اخیراً نیز وزارت کشاورزی پیشنهاد کرده است که قوانین مربوط به محصولات ارگانیک را اصلاح کرده و از بلاک چین برای پیگیری زنجیره تأمین استفاده کند.