بر اساس اخبار ارز دیجیتال، این کارت در ابتدا برای ساکنان آمریکای لاتین و کارائیب عرضه شده و به کاربران اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتالی مانند بهمن پیچیده (WAVAX)، دلار دیجیتال (USDC) و SAVAX استفاده کنند. این کارت به صورت فیزیکی و مجازی در دسترس است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به سادگی پرداخت‌های خود را انجام دهند.

نکته جالب توجه این است که این کارت به عنوان یک کارت اعتباری عمل می‌کند، اما تراکنش‌ها به دفاتر اعتباری گزارش نمی‌شود و کاربران از کیف پولی خودسرپرست با آدرس‌های اختصاصی برای هر ارز دیجیتال بهره‌مند می‌شوند. توجه داشته باشید که این کارت تحت پوشش بیمه FDIC نیست، زیرا ارزهای دیجیتال هنوز به عنوان پول رسمی شناخته نمی‌شوند.

معرفی ویزاکارت آوالانچ: راهی نوین برای خرج کردن کریپتو

پروژه آوالانچ کارت جدیدی برای ساکنان کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب معرفی کرده است. این کارت توسط شرکت Rain Liquidity صادر می‌شود و کاربران می‌توانند با آن دارایی‌های دیجیتال خود، مانند ارز USDC را خرج کنند.

اما شهروندان کشورهایی مانند کوبا، ونزوئلا، کره شمالی و مناطق کریمه و دونتسک، اجازه دریافت این کارت را ندارند.

آوالانچ اعلام کرده که کاربران خود حضانتی دارند و هیچ هزینه‌ای برای خرج کردن با این کارت دریافت نمی‌شود. شرایط و ضوابط کامل کارت نیز در دسترس است.

این پروژه با همکاری Visa تلاش می‌کند راهی ساده برای خرج کردن مستقیم ارزهای دیجیتال فراهم کند. هدف آوالانچ از این حرکت، افزایش پذیرش و استفاده عملی از ارزهای دیجیتال در معاملات روزمره و پیوند دادن خدمات مالی سنتی با فناوری بلاکچین است.