در نمودارهای روزانه، DOGE در حال حاضر دوباره سطح حمایت سه‌ماهه دوم خود را در ۰.۱۲ دلار آزمایش کرده است و از اواخر جولای در زیر این سطح باقی مانده است. اگرچه پس از بازیابی این حمایت در میانه ماه جولای افزایش قابل توجهی نداشت، اما عبور از آن می‌تواند مسیر را برای دستیابی به ۰.۱۶ دلار هموار کند.

با توجه به اخبار دوج کوین، چنین حرکتی می‌تواند رشد ۳۳ درصدی برای خریداران Dogecoin به همراه داشته باشد. با این حال، یک مانع کلیدی در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) در سطح ۰.۱۳ دلار وجود دارد که باید از آن عبور کند. جهشی قوی بالاتر از این میانگین متحرک می‌تواند افزایش قیمت DOGE به ۰.۱۶ دلار را تسریع کند.

نمودار روزانه Dogecoin

افزایش حجم معاملات (OBV) و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان‌دهنده فشار خرید قوی است که می‌تواند تلاش DOGE برای بازپس‌گیری حمایت سه‌ماهه دوم را تقویت کند. با این حال، در صورت رد شدن قیمت در سطح ۰.۱۲ دلار، چشم‌انداز صعودی ممکن است بی‌اعتبار شود.

بازار آتی Dogecoin نیز به شدت صعودی به نظر می‌رسد، به طوری که افزایش شدید سود باز (OI) به همراه انحلال‌های گسترده موقعیت‌های فروش کوتاه‌مدت مشاهده شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ میلیون دلار از موقعیت‌های فروش کوتاه‌مدت لیکویید شده است.

بازار آتی Dogecoin

با توجه به افزایش اخیر به سطح ۰.۱۲ دلار حدود ۷۵ درصد از دارندگان Dogecoin در سود هستند. این امر نیاز به احتیاط دارد زیرا دارندگان ممکن است در مقاومت ۰.۱۲ دلار سود خود را بگیرند و این حرکت می‌تواند روند بهبود را متوقف کند.

ماینرها، یکی از عوامل کلیدی عرضه Dogecoin ، از ماه آگوست تاکنون توکن‌های خود را نگه داشته‌اند و فشار عرضه از سوی آن‌ها کاهش یافته است که می‌تواند فضای بیشتری برای رشد DOGE فراهم کند.