لایحه‌ای در خصوص قانونگذاری استیبل کوین‌ها به کنگره ایالات متحده تقدیم شد.

مدیرعامل circle اعلام کرد که کمیته‌ای از طرف ما برای جلسه‌ای که با کنگره ایالات متحده داشتیم، فرستادیم تا لایحه ای در خصوص مقررات استیبل کوین‌ها ارائه دهند.

circle گفت ما در صدد آن هستیم، تا بتوانیم با کنگره ایالت متحده آمریکا قانونی در خصوص امنیت استیبل کوین‌ها وضع کنیم. این قوانین استفاده راحت‌تر کاربران، فرصت‌های اقتصادی، رفاه معاملات تجاری و امنیت شغلی دیجیتال در سراسر جهان را تامین خواهد کرد. این جلسه همچنین شامل اطلاعات جمع آوری شده توسط سازمان‌های مختلف دولت فدرال در سال گذشته خواهد بود.

بر همین اساس اگر بتوانند در این جلسه به عمق و ارزش استیبل کوین‌ها پی ببرند و بتوانند ثابت کنند که ارزشی بسیار در عرصه اقتصادی دارد، می‌توانند استیبل کوین را جایگزین دلار کنند که تاثیر بسزایی برای پیشرفت ارزها دارد. در طی این، قانونی گذاشته می‌شود که دست هکرها از این ارزها دور مانده و دیگر کسی به فکر سرقت ارزهای دیجیتال در اینترنت نمی‌افتد.

در این جلسه پیش‌نویس لایحه‌ای برای قانونگذاری روی استیبل کوین‌های مختلف و استفاده از آنها در چشم انداز پرداخت متمرکز ارائه خواهد شد. علاوه بر این، کمیته نیاز به قانون استیبل کوین را بسته به ساختارهای اساسی آنها بررسی خواهد کرد.

جرمی آلر، مدیر عامل Circle، در مورد پیش‌نویس لایحه گفت: «به وضوح نیاز به حمایت عمیق و دو جانبه برای قوانینی وجود دارد که تضمین می‌کند دلارهای دیجیتالی در اینترنت به طور ایمن صادر، پشتیبانی و اجرا می‌شوند.»

ایشان در خصوص صحبتهایشان گفتند که ما می‌خواهیم به کنگره ایالات متحده بپیوندیم تا بتوانیم استیبل کوین‌ها را قانونی کنیم.

پیش نویس لایحه، از جمله مقررات استیبل کوین
h
فهرست افرادی که در جلسه آتی کمیته خدمات مالی مجلس شهادت می دهند.

منبع: cointelegraph