FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

SafeTransact تراکنش‌های بلاک چین را بررسی می کند و به سرعت کاربران را از هرگونه فعالیت مشکوک مطلع می‌کند. یک کیف پول چند رمزنگاری از همان اکوسیستم طراحی شده است. به طور کلی، شرکت‌های امنیتی به طور مداوم در حال نوآوری و توسعه رویکردهای جدید برای محافظت از تراکنش‌های Web3 هستند، با توجه به چالش‌ها و خطراتی که در عرصه دیجیتال وجود دارد سعی بر این بود که تراکنش‌ها بدون خطر در بلاک چین انجام شود.

شرکت‌های امنیتی، تشخیص امنیتی برنامه‌های Web3 را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و خطرات احتمالی انجام می‌دهند. توسعه ابزارهای امنیتی خاص بلاک چین که می‌تواند به شناسایی و جلوگیری از حملات به شبکه‌های بلاک چین کمک کند، در عملکرد آنها گنجانده شده است. این شرکت‌های امنیتی همچنین شیوه‌های کدگذاری امن را برای جلوگیری از آسیب پذیری در برنامه‌های Web3 پیاده‌سازی می‌کنند.

سیستم SafeTransact، آدرس رمز، آدرس فرستنده، آدرس گیرنده‌ و مبلغ را برای اندازه‌گیری ریسک تراکنش برای تراکنش‌های تایید شده در نظر می‌گیرد. این سیستم داده‌های ورودی مانند آدرس‌ فرستنده، گیرنده و مبلغ را برای تعیین سطوح ریسک برای تراکنش‌های انتقال توکن تجزیه و تحلیل می‌کند، برای تراکنش‌های مبادله، آدرس‌های مبادله غیرمتمرکز (DEX)، ارسال‌کنندگان وجوه، توکن‌های ورودی و خروجی، و مبالغ ارسال‌شده را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ارزیابی جامعی از ریسک ارائه کند. در تعیین موفقیت Web3، اقدامات امنیتی مانند SafeTransact PureFi، علاوه بر شرکت‌های امنیتی Web3، رویکردی برای ایمن کردن تراکنش‌ها از مجرمان سایبری است.

امنیت وب 3 به شدت به توانایی منحصر به فرد بلاک چین‌ها برای ایجاد وعده‌ها و مقاومت در برابر مداخلات انسانی وابسته است.

با این حال، شبکه‌های تحت کنترل نرم‌افزارDefi، به دلیل ویژگی نهایی مرتبط با این واقعیت که تراکنش‌ها اغلب غیرقابل برگشت هستند، یک هدف بالقوه هکرها هستند.

منبع: cointelegraph