با این حال، طبق اخبار شیبا اینو برای رسیدن به این هدف، شیبا باید ۹۰ درصد از عرضه‌ی ۵۸۹ تریلیون خود را بسوزاند. در حالی که قیمت شیبا اینو (SHIB) اخیراً کاهش یافته و در حدود ۰.۰۰۰۰۱۳۳۴ دلار معامله می‌شود، سرمایه گذاران همچنان منتظر یک بهبود احتمالی هستند.

در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴، با وجود چالش‌های موجود، عملکرد پیشین شیبا قابل توجه است. قیمت این توکن از اوایل مارس به ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار رسید که افزایش ۱۴۴ درصدی در مدت یک ماه را نشان می‌دهد.

 لوسی به افزایش قیمت شیبا از ۰.۰۰۰۰۰۵۴۳ دلار در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ اشاره می‌کند که بعد از آن با افزایش ۵۸۶ درصدی، قیمت شیبا در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۳۵۹ دلار رسید. این افزایش چشمگیر باعث شده است لوسی به صعود بیشتر قیمت این توکن و کاهش صفرهای آن امیدوار باشد.

بر اساس تحلیل‌های Changelly، قیمت شیبا می‌تواند بین سال‌های ۲۰۳۳ تا ۲۰۴۰ به ۰.۰۱ دلار برسد. از سوی دیگر، پلتفرم Gemini با کمک هوش مصنوعی گوگل، پیش‌بینی کرده است که اگر شیبا در هر ماه ۲۳۰ درصد افزایش یابد، ممکن است در طی ۱۲ ماه آینده به ۰.۰۰۱ دلار برسد.

تحلیلگران دیگری مانند جیسون ویلیامز و یازان ایکس‌بی‌تی نیز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت شیبا حتی می‌تواند تا سال آینده از ۰.۰۱ دلار هم فراتر رود.

اگرچه رسیدن به قیمت ۰.۰۱ دلار برای برخی دور از دسترس به نظر می‌رسد، لوسی همچنان به تحقق این هدف خوش‌بین است. با قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۱۳۳ دلار، شیبا نیاز به افزایش ۷۳،۴۸۳ درصدی دارد تا به این هدف برسد.