طبق آخرین اخبار ارز دیجیتال، در این روز، دو شرکت بزرگ یعنی Fidelity و Grayscale بیشترین خروجی را تجربه کردند. پس از یک دوره مثبت، ۱۲ ETF بیت کوین در ایالات متحده با چالش‌هایی روبرو شدند.

بر اساس اطلاعات sosovalue.xyz، ETF فیدلیتی با خروج ۱۴۴.۶۷ میلیون دلاری بیشترین ضرر را داشت. همچنین ARKB با ۸۴.۳۵ میلیون دلار ضرر و BITB با ۳۲.۷ میلیون دلار خروجی روبرو شدند. در حالی که ETF GBTC متعلق به Grayscale نیز ۵.۹ میلیون دلار زیان را ثبت کرد.

صندوق ETF IBIT متعلق به بلک راک موفق شد ۴۰.۸۴ میلیون دلار سود کسب کند و به کاهش برخی زیان‌ها کمک کند. این در حالی است که شش صندوق دیگر روز را بدون تغییر به پایان رساندند. مجموع جریان ورودی این ۱۲ صندوق به ۱۸.۶۲ میلیارد دلار می‌رسد و ذخایر بیت کوین آنها به ۵۷.۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

در طرف دیگر، ۹ ETF اتریوم با خروج ۴۸.۵۲ میلیون دلار در روز سه شنبه مواجه شدند. ETF شرکت Grayscale با ۲۶.۶۴ میلیون دلار و ETF Fidelity با ۲۴.۹۷ میلیون دلار ضرر کردند. با این حال، ETHV وانک موفق به کسب ۲.۷۴ میلیون دلار شد و مجموع ذخایر این ETF ها به ۶.۸۱ میلیارد دلار رسید.

بقیه صندوق‌های اتر روزی آرام و بدون سود یا زیان قابل توجه را تجربه کردند. زیان های روز سه شنبه باعث شد که 9 ETF اتریوم از 23 جولای به مجموع خروجی خالص 572.31 میلیون دلاری برسد. این صندوق ها روی هم اکنون 6.81 میلیارد دلار ذخایر اتر دارند که 2.31 درصد از کل ارزش بازار اتریوم را تشکیل می دهد. در آن روز 2.53 میلیارد دلار حجم تجارت برای ETF های بیت کوین و 290.81 میلیون دلار برای ETF های اتریوم مشاهده شد. در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، بیت کوین 60,948 دلار معامله می شد، در حالی که اتریوم 2,450 دلار قیمت داشت.