FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

درگیری‌های مداوم در فضای ارزهای دیجیتال، Compass Mining را مجبور کرده است تا 15 درصد از کارمندان خود را اخراج کند. این شرکت تنها یک هفته پس از استعفای مدیر اجرایی ویت گیبز و مدیر امور مالی جودی فیشر، تصمیم خود را برای کاهش نیروی کار خود در تلاش برای شرایط سخت بازار اعلام کرد.

براساس گزارش و خبر های ارز دیجیتال، پل گوسکر، مدیر ارشد فناوری و توماس هلر، مدیر ارشد معدن، بعنوان رئیس‌های موقت و مدیر عاملان، مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفته‌اند. این دو نامه‌ای به کارکنان، سرمایه‌گذاران و جامعه گسترده‌تر نوشتند و مسیر آینده شرکت را تشریح کردند.

کاهش دستمزد کارکنان Compass Mining

در حالی که Compass Mining با کاهش 15درصدی نیروی کار مواجه هست، مدیر عاملان آن اعلام کردند که کارکنان ارشد و تیم اجرایی آن کاهش قابل توجهی در دستمزدها خواهند داشت. در حال حاضر نیروی کار وب سایت Compass Mining تنها ۷۸ نفر هستند.

وب سایت Compass Mining در ژانویه 2021 بعنوان یک سرویس میزبانی ماینینگ شروع به کار کرد و تا به امروز بیش از نیم میلیارد دلار تجهیزات ماینینگ فروخته است و در حال حاضر بیش از 30000 دستگاه ماینینگ را برای مشتریان خود کار می‌کند.

پیام گوسکر و هلر، دام سرنوشت‌ساز موفقیت اولیه کسب‌وکار را برجسته می‌کند، زیرا تلاش‌های آن برای ارتقاء سطح برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده منجر به رشد سریع شرکت شد:

زمانی که شرکت را راه‌اندازی کردیم، از سطح تقاضا برای خدمات خود شگفت‌زده شدیم و در نتیجه، تلاش کردیم با استخدام افراد بیشتر، گلوگاه‌های عملیاتی، مالی و فناوری را که همه شرکت‌های در حال رشد با آن مواجه هستند برطرف کنیم.»
Compass اولین شرکت معدنی است که در بحبوحه رکود مداوم در بازارهای ارزهای دیجیتال، کاهش شغل خود را اعلام کرد، اما این تنها قربانی در اکوسیستم نیست.

آیا کاهش 15درصدی نیروی کار Compass Mining به رشد شرکت کمک خواهد کرد؟

منبع: cointelegraph.com