کمک‌های بشردوستانه با بیت‌کوین همچنان ادامه دارد. اخیرا اهداکنندگان بیت‌کوین برای 1000 روستای نیجریه، چاه آب تمیز را تامین مالی کرده و ساختند.

سازمان‌های بشردوستانه مختلف همچنان به استفاده از ارزهای دیجیتال برای کمک با هدف تأمین مالی پروژه‌های مختلف ادامه می‌دهند. قابل ذکر است، استفاده از رمزارز فضایی را برای تراکنش‌های فوری و هماهنگی تحویل کمک فراهم می‌کند.

یوسف ننساری، مدیر امور خیریه بنیاد ساخته شده با بیت‌کوین، با نشر توییتی در 18 آگوست تأیید کرد که این سازمان پروژه‌ای را تکمیل کرده است که آب پاک را برای بیش از 1000 روستای نیجریه فراهم می‌کند.

این پروژه به طور کامل از طریق کمک‌های مالی جامعه بیت‌کوین (BTC) با هزینه 6000 دلار تامین شد.

در طول نصب چاه آب در جامعه ایگباروکو، ساکنان ایالت کوگی این فرصت را داشتند که با نحوه عملکرد بیت‌کوین نیز آشنا شوند. در همان زمان، سازمان بشردوستانه آموزش بیت‌کوین را به زبان محلی به ساکنان ارائه کرد.

استفاده از بیت‌کوین برای کمک‌های بشردوستانه

کمک‌های مالی این پروژه در طول کنفرانس بیت‌کوین 2022 آغاز شد. قابل ذکر است، بنیاد ساخته شده با بیت‌کوین یک سازمان غیرانتفاعی است که از بیت‌کوین برای همکاری با جوامع محلی و شرکا برای دسترسی به آب تمیز، آموزش با کیفیت و غذای سالم استفاده می‌کند.

یوسف گفت: «به لطف کمک‌های مالی جمع‌آوری‌شده در کنفرانس بیت‌کوین امسال، این جامعه در نیجریه یک سیستم آبی جدید دارد. این سیستم آب را هیدراته و سالم نگه داشته و به آنها امکان می‌دهد در مدرسه، کار و زندگی پیشرفت کنند.»

پس از تکمیل پروژه در ماه می، ساکنان به آب تمیز دسترسی دارند و چالش‌هایی مانند خطرات مرتبط با بیماری‌های منتقله از آب کاهش یاقته است.

علاوه بر این، این بنیاد همچنین یک مدرسه در کنیا با مشارکت Paxful، یک پلت فرم مبادله ارزهای دیجیتال همتا به همتا، ساخته است.

نظر شما در مورد کمک‌های بشردوستانه با بیت‌کوین چیست؟

منبع: finbold.com