پس از سرمایه‌گذاری 30 میلیون دلاری صرافی مشتقات ارز دیجیتال بر روی کیف پول BitKeep اکنون این کیف پول به عنوان کیف پول Bitget شناخته می‌شود.

کیف پول چند زنجیره‌ای BitKeep در 29 مارس اعلام کرد که به طور کامل به کاربران آسیب دیده خسارت پرداخت کرده است. سوء استفاده از کیت بسته Android (APK) که در 26 مارس از به‌روزرسانی 7.2.9 برای BitKeep توسط هکرها انجام شد منجر به از دست رفتن 8 میلیون دلار سرمایه کاربرانی شد که آن را دانلود کرده بودند.

به گفته BitKeep تعداد 11090 کیف پول تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند، که تا 29 مارس به طور کامل بازپرداخت شدند. همچنان BitKeep کانال‌های خدمات مشتری را برای رسیدگی به چندین ادعا و درخواست تجدید نظر غیرقانونی باز گذاشته است.

Bitkeep از طرفی پس از سرمایه‌گذاری 30 میلیون دلاری در هفته گذشته با ارزش 300 میلیون دلار از صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال مشابه، به کیف پول Bitget تغییر نام می‌دهد. با این رخداد BitKeep به صندوق حمایت از کاربران Bitget دسترسی خواهد داشت.

کوین کومو مدیر فعلی BitKeep از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد، و کری چونگ مدیر ارشد محصولات جای او را خواهد گرفت.

موکا هان مدیر عملیات BitKeep اظهار داشت:«ما با موفقیت، خود را به عنوان یک کیف پول رمزنگاری معتبر با طیف گسترده‌ای از خدمات ازجمله ذخیره‌سازی، مبادله، بازار NFT و موارد دیگر ثبت کرده‌ایم. پس از پیوستن به اکوسیستم Bitget ما برای رقابت در بازار جهانی اطمینان بیشتری خواهیم داشت.»

برای گام‌های بعدی BitKeep قصد دارد فناوری‌های جدیدی مانند محاسبات چند جانبه، انتزاع حساب، هویت غیرمتمرکز و جمع آوری‌های دانش صفر برای Bitget Wallet توسعه دهد. این کیف پول از زمان شروع به کار بیش از 9.5 میلیون کاربر داشته است.

منبع: cointelegraph.com