FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

گوچی، غول مد ایتالیایی، اولین برند بزرگی است که پرداخت‌ با ارز دیجیتال ApeCoin (APE) را می‌پذیرد. این پذیرش روز دوشنبه اعلام شد که می‌تواند پروژه ApeCoin را در معرض توجه قرار دهد. همچنین کاربرد بیشتری را برای ارز دیجیتال به ارمغان بیاورد.

مشتریان گوچی در ایالات متحده اکنون می‌توانند اقلامی را در فروشگاه با APE خریداری کنند. در حالی که زیرساخت پرداخت توسط BitPay  نیز ارائه می‌شود.

ورود گوچی به کریپتو با وجود ادامه بازار نزولی

در فوریه، گوچی با مجموعه ان اف تی «SUPERGUCCI» با همکاری برند اسباب‌بازی وینیل SUPERPLASTIC کار خود را آغاز کرد. ماه بعد، گوچی مجموعه ان اف تی «Gucci Grail» را عرضه کرد.

 در ماه مه، گوچی برنامه‌های خود را برای پذیرش 12 ارز دیجیتال به عنوان روش‌های پرداخت در 111 فروشگاه در آمریکای شمالی اعلام کرد. این لیست شامل بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین کش (BCH)، اتر (ETH)، بیت‌کوین پیچیده (WBTC)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا بود. و اکنون نیز گوچی پرداخت با ApeCoin را می‌پذیرد.

APE پس از انتظارات بسیار در اوایل ماه مارس سال جاری راه‌اندازی شد. سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) و جامعه حاکمیتی آن از آن زمان به شدت درگیر بوده و بر تصمیمات مهمی مانند وتو کردن پیشنهاد انتقال APE از اتریوم به یک بلاک‌چین جدید در ماه ژوئن نظارت داشته است.

در زمان نوشتن این مقاله، APE پس از افزایش قیمت 11.4 درصدی در هفت روز گذشته، 6.74 دلار قیمت‌گذاری شد. APE اخیراً به دلیل پیشرفت‌های مثبت در پروژه متاورس خود، افزایش قیمت 49.1 درصدی را تجربه کرد.

ارزش بازار فعلی آن تقریباً 2.06 میلیارد دلار است که APE را به سی و سومین دارایی بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل می کند. با این حال، APE هنوز 74.8 درصد از بیشترین قیمت خود کاهش یافته است.

به نظر شما پذیرش ApeCoin توسط گوچی تا چه حد روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر خواهد گذاشت؟

منبع: cointelegraph.com