اتریوم با عبور از مرز حساس ۲۶۰۰ دلار، طی یک روز ۲ درصد افزایش قیمت داشته است. سپتامبر برای بازار ارزهای دیجیتال نتایج مثبتی به همراه داشته و اتریوم توانسته از این موج صعودی بهره ببرد.

به گفته پلتفرم Lookonchain، این نهنگ اتریوم توانسته در ۹ معامله اخیر خود، ۱۰۰ درصد موفقیت کسب کند. فعالیت این نهنگ اتریوم از ۱۲ اوت شروع شد و اولین معامله او تنها ۴۰ هزار دلار سود داشت.

 اما بزرگترین معامله او در ۲۶ سپتامبر رخ داد، زمانی که ۱۰,۲۰۶ واحد اتریوم را به قیمت ۲۶.۲ میلیون دلار خریداری کرد و در همان روز به قیمت ۲۷.۸ میلیون دلار فروخت و ۵۵۴ هزار دلار سود خالص به دست آورد.

نهنگ اتریوم . نمودار

این معامله گر توانسته با خرید در زمان افت قیمت و فروش در زمان صعود، در مدت کوتاهی ۲.۱۱ میلیون دلار سود به دست آورد. این موفقیت توجه جامعه ارز دیجیتال را جلب کرده است.

برخی معامله گران در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که معاملات این نهنگ را تقلید کرده‌اند و عده‌ای معتقدند حضور نهنگ‌های بزرگ نشان دهنده آغاز روند صعودی جدید برای اتریوم است.

قیمت اتریوم پس از افت به ۲۱۷۱ دلار در اوایل ماه، در حال بهبود است و طی هفته گذشته ۴.۳۵ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات اتریوم نیز در ۲۷ سپتامبر ۲۲ درصد افزایش یافته و به ۱۷.۶ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود این پیشرفت‌ها، اتریوم همچنان ۴۶ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴۸۹۱ دلار (نوامبر ۲۰۲۱) معامله می‌شود.