سونی برای موفقیت پلتفرم Soneium، با برخی از پلتفرم‌های برتر بلاکچینی نظیر Astar Network، Alchemy، Chainlink، Circle، Optimism و The Graph همکاری کرده است. این همکاری‌ها به بهبود عملکرد، مقیاس‌پذیری و امنیت Soneium کمک می‌کنند و آن را به یک پلتفرم رقابتی در دنیای غیرمتمرکز تبدیل می‌کنند.

شبکه آزمایشی سونیوم با نام «Minato» اکنون در دسترس است و توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان می‌توانند با این شبکه تعامل داشته و ویژگی‌های آن را کشف کنند. کاربران تشویق می‌شوند که به شبکه آزمایشی بپیوندند، بازخورد ارائه دهند و شاید در آینده واجد شرایط دریافت پاداش شوند.

با توجه به آخرین اخبار بلاکچین، هنوز توکنی برای Soneium عرضه نشده، اما نقشه راه این پلتفرم نشان می‌دهد که ممکن است در آینده ایردراپ برای کاربرانی که با شبکه آزمایشی تعامل دارند و شرایط خاصی را رعایت می‌کنند، انجام شود. برای شرکت در ایردراپ احتمالی مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به وب‌سایت Soneium مراجعه کنید و به شبکه آزمایشی میناتو دسترسی پیدا کنید.

2. از پل سونیوم برای اتصال کیف پول خود استفاده کنید.

3. از Alchemy درخواست توکن‌های Sepolia ETH کنید.

4. با توکن‌های آزمایشی به کاوش در ویژگی‌های شبکه بپردازید.

5. به کانال دیسکورد سونیوم بپیوندید و با فعالیت در جامعه، نقش GM را کسب کنید.

6. یک دامنه XNAME بر روی شبکه آزمایشی میناتو ایجاد کنید.

با تعامل با شبکه آزمایشی و حضور فعال در جامعه دیسکورد، ممکن است در صورت تصمیم Soneium برای عرضه توکن، واجد شرایط دریافت ایردراپ شوید. این استراتژی پاداش‌دهی به کاربران اولیه مشابه با روند بسیاری از پروژه‌های بلاکچینی است که توکن‌های حاکمیتی خود را از طریق ایردراپ به کاربران اولیه اختصاص می‌دهند.