ارز دیجیتال FLOKI طی سه ماه گذشته روندی نزولی داشته است. اما آیا این روند اکنون تغییر خواهد کرد؟

FLOKI، به عنوان یک میم‌کوین، ممکن است در آستانه یک رشد صعودی دیگر باشد. این ارز ماه سپتامبر را با نشانه‌هایی از تجمعات آغاز کرده است و مشاهدات اخیر نشان می‌دهد که ممکن است وارد مرحله دوم الگوی «فنجان و دسته» شود. با اینکه فلوکی از ژوئن روند نزولی داشته است و در حدود قیمت 0.0001 دلار تثبیت شده، اما به نظر می‌رسد این حرکت نزولی به پایان رسیده است.

نمودار صعودی FLOKI

طبق آخرین اخبار میم کوین، بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که این ارز در حال شکل‌گیری یک الگوی صعودی است. این بدان معناست که ممکن است در طی 2 تا 3 ماه آینده شاهد یک روند صعودی در قیمت فلوکی باشیم.

نهنگ‌ها در حال خرید FLOKI هستند. طبق داده‌های درون‌زنجیره‌ای، موجودی نهنگ‌ها از 7.32 تریلیون به 7.51 تریلیون FLOKI تا 13 سپتامبر افزایش یافته است. همچنین، موجودی‌های خرده‌فروشی نیز از 1.42 تریلیون به 1.44 تریلیون رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که فلوکی احتمالا در حال آماده شدن برای یک رالی صعودی در ماه‌های آینده است. داده‌های زنجیره‌ای نیز تایید می‌کنند که نهنگ‌های این ارز دیجیتال به خرید و انباشت مشغولند و موجودی آن‌ها تا ۱۳ سپتامبر به 7.51 تریلیون رسیده است.

این نشانه‌ها نشان می‌دهند که FLOKI می‌تواند در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش قیمت باشد.