این تمرکز بر تطبیق و رعایت قوانین برای بایننس جدید نیست؛ طبق گفته وی‌شال ساچندران، رئیس بازارهای منطقه‌ای، این رویکرد بیش از چهار سال است که در اولویت شرکت قرار دارد. بایننس به رشد خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد و اخیرا نوزدهمین شعبه رسمی خود را در هند ایجاد کرده است. با این حال، بسیاری در مورد تأثیر جدایی CZ بر توکن‌های مرتبط با بایننس گمانه‌زنی می‌کنند، در حالی که ساچندران معتقد است کاهش نرخ‌های فدرال ایالات متحده تأثیر بیشتری بر بازار خواهد داشت.

ساچندران پیش‌بینی می‌کند که سال ۲۰۲۵ سالی تعیین‌کننده برای رمز ارزها خواهد بود، زیرا قوانین شروع به هماهنگی با نوآوری‌های این حوزه خواهند کرد. با توجه به اخبار صرافی های ارز دیجیتال، بایننس همچنین بر آموزش بلاکچین تأکید دارد و با دانشگاه‌ها و مدارس همکاری می‌کند تا اصول اولیه بلاکچین را آموزش دهد. آموزش سرمایه‌گذاران جدید برای ایجاد جامعه‌ای آگاه‌تر که تنها به دنبال هیجان بازار نیست، ضروری دانسته می‌شود.

این شرکت برنامه‌های آموزشی خود را به نیروهای انتظامی و نهادهای دولتی در سراسر جهان گسترش داده و آموزش‌های مرتبط با امنیت سایبری و تطبیق را ارائه می‌دهد. ساچندران معتقد است که آموزش‌هایی مشابه با روش‌های سنتی ضدپول‌شویی (AML) و احراز هویت مشتری (KYC) باید برای بخش رمز ارزها نیز اجباری شود.

رویکرد بایننس به آموزش، بخشی از استراتژی کلی این شرکت برای تطابق با حوزه‌های قضایی مختلف است. برای مثال، ژاپن از اولین کشورهایی بود که یک چارچوب جامع ارز دیجیتال را ایجاد کرد. همچنین بازار جهانی ابوظبی (ADGM) استاندارد اولیه‌ای در ابوظبی تعیین کرد که ساچندران نیز در توسعه قوانین این منطقه نقش داشت.

اگرچه برخی حوزه‌های قضایی به دلیل نگرانی‌های قانونی و کمبود استعدادها محتاطانه عمل می‌کنند، بایننس مصمم است که نقش رهبری در تعیین استانداردهای صنعتی ایفا کند و برای قوانین مسئولانه و آموزش جامع تلاش کند.

کلید موفقیت در این صنعت، ایجاد تعادلی بین تطبیق و رشد خواهد بود و اینکه اطمینان حاصل شود ارزهای دیجیتال برای همه افراد به‌طور امن و قابل‌دسترسی باقی می‌ماند.