FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

بیت کوین از مرز 30 هزار دلار عبور کرده است. از طرفی داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در روز گذشته خروجی‌های زیادی داشته‌اند.

سیگنال خرید سنگین توسط نهنگ ها

طبق داده‌های Santiment امروز 11 خروجی بزرگ بیت کوین از صرافی‌ها انجام شده است. شاخص مربوط در اینجا تراز جریان تبادل است. این شاخص مقدار خالص بیت کوین ورودی یا خروجی از کیف پول تمام صرافی‌های متمرکز را نشان می‌دهد.

مثبت بودن این شاخص به معنی انتقال تعداد خالص سکه به این پلتفرها است. این نوع روندها می‌توانند پیامدهای نزولی بر قیمت داشته باشند.

از طرفی دیگر منفی بودن این شاخص به معنی خارج کردن مقداری ارز دیجیتال از صرافی‌ها است. چنین حالتی می‌تواند نشان انباشت سرمایه‌گذاران باشد.

طبق داده‌ها “تراز جریان تبادل” بیت کوین در روز گذشته جهش‌های منفی بزرگی را داشته است. در مجموع 22 هزار بیت کوین به ارزش 661 میلیون دلار با این جریانات خروجی خارج شده است.

این خروجی‌های ناگهانی زیاد می‌تواند نشانه‌ای از خرید سنگین نهنگ‌ها باشد. از طرفی این فشار خرید ممکن است عامل حرکت صعودی شدیدی باشد.

قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال امروز حرکت صعودی داشته است. قیمت بیت کوین برای اولین بار از ژوئن 2022 از مرز 30 هزار دلار عبور کرده است.

داده‌ها حجم بالایی از معاملات بیت کوین را نشان می‌دهند. این حجم معاملات نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین می‌تواند پایدار باشد.

مشارکت بالای سرمایه‌گذاران متوسط، از لحاظ تاریخی با حرکت‌های بلند مدت قیمت همراه بوده است. حجم معاملات در حال حاضر برای تقویت این افزایش قیمت کافی است. از طرفی آدرس‌های فعال افزایشی را نشان نداده‌اند و مشخص نیست که این حرکات ادامه می‌یابد یا نه.

در حال حاضر بیت کوین حدود 30 هزار دلار معامله می‌شود. این قیمت نسبت به هفته گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

افزایش بیت کوین طی چند هفته گذشته

منبع: bitcoinist.com