FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

وزارت علوم کره جنوبی تصویب قوانین ویژه Metaverse را در راستای تشویق رشد این اکوسیستم نوپا توصیه کرد.

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی (MSIT) قصد خود را برای دور شدن از تحمیل قوانین سنتی بازی‌های ویدیویی بر متاورس فاش کرد. در عوض، این وزارتخانه تصمیم گرفت دستورالعمل‌های جدیدی را برای تشویق رشد اکوسیستم نوپا صادر کند.

کره جنوبی با سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری در اکوسیستم‌های Web3 و Metaverse این کشور، علاقه خود را به این صنعت نشان داده است. همراه با این تلاش، MSIT بیان کرد که تحمیل مقررات قدیمی‌تر به عنوان یک عامل بازدارنده برای رشد اکوسیستم‌های جدید عمل می‌کند.

در اولین جلسه کمیته سیاست ملی داده، MSIT خاطرنشان کرد که “ما در تنظیم یک سرویس جدید با قوانین موجود اشتباه نمی‌کنیم.” با این حال، بحث در مورد تعیین متاورس به عنوان یک بازی ویدیویی همچنان جاری است.

این وزارتخانه اظهار کرد که صنایع جدید از جمله Metaverse، خودروهای بدون راننده و پلتفرم‌های پخش OTT نیازمند شکل‌گیری مقررات جدید هستند. در رابطه با متاورس، MSIT نگرانی خود را در مورد جلوگیری از رشد صنعتی به دلیل فقدان مبنای قانونی و نهادی ابراز کرد.

پیش از این نیز، در اول سپتامبر، اعضای مجلس ملی از یک پیشنهاد رسمی برای تصویب قانون ارتقای صنعت Metaverse برای حمایت از صنعت Web3 حمایت کردند.

منبع: cointelegraph