این بازی قصد دارد قبل از عرضه توکن جدید خود به نام HMSTR و رویداد ایردراپ (Airdrop) که هفته آینده برگزار می‌شود، اقدام به تخصیص این توکن‌ها کند.

تیم توسعه دهنده اعلام کرد که عملکرد بازیکنان در فصل اول به توکن‌های HMSTR تبدیل می‌شود. به همین دلیل، بازیکنان ترغیب شده‌اند تا پیش از پایان فصل، تلاش بیشتری برای کسب امتیازات بیشتر داشته باشند. این امتیازدهی بر اساس معیارهای مشخصی که قبلاً اعلام شده، صورت خواهد گرفت.

تیم همستر کامبت در یک پست تلگرامی اعلام کرد که در تاریخ ۲۰ سپتامبر ساعت ۶ عصر به وقت UTC، گزارشی از درآمد و وضعیت بازیکنان خود در بازی منتشر خواهد کرد. همچنین، جوایزی پس از یک ایردراپ (توزیع رایگان توکن) برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

این بازی محبوب قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر توکن اختصاصی خود به نام HMSTR را در شبکه باز (TON) راه اندازی کند و به بازیکنان امکان دریافت این توکن‌ها را به صورت ایردراپ ارائه دهد. بر اساس ادعای همستر کامبت، تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند و آمارهای تلگرام نشان می‌دهد که ماه گذشته ۹۴ میلیون بازیکن فعال در این بازی حضور داشته‌اند. این آمار بازی همستر کامبت را به محبوب ترین بازی تلگرام تاکنون تبدیل کرده است.

طرفداران ارزهای دیجیتال منتظر راه اندازی توکن جدیدی به نام “همستر کامبت” هستند، اما برخی افراد نگرانی‌هایی درباره شبکه TON دارند. این شبکه در ماه آگوست به دلیل مشکلاتی که برای یک پروژه کوچکتر به وجود آمد، دچار اختلال شد. حالا این نگرانی مطرح است که توزیع رایگان توکن همستر کامبت (ایردراپ) ممکن است بار دیگر باعث بروز مشکل در شبکه شود.