بازی کسب درآمد Hamster Kombat تاریخ جدیدی برای عرضه توکن خود به نام HMSTR اعلام کرد. این بازی که یکی از برترین بازی‌های تلگرام برای کسب درآمد با ضربه زدن است، اعلام کرد که توکن HMSTR در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر 1403) در شبکه The Open Network (TON) عرضه خواهد شد و همزمان ایردراپ آن برای بازیکنان انجام می‌شود.

پیش از این، قرار بود این توکن در ماه جولای عرضه شود، اما به دلیل نیاز به برنامه ریزی بیشتر برای ایردراپ گسترده، این اتفاق به تعویق افتاد. تیم توسعه دهنده اعلام کرده که از زمان راه اندازی بازی در بهار امسال، Hamster Kombat بیش از 300 میلیون بازیکن جذب کرده و طبق داده‌های تلگرام، بیش از 80 میلیون بازیکن فعال در ماه گذشته داشته است.

لیست شدن همستر کامبت

بازی “Hamster Kombat” یک بازی کسب درآمد با ضربه زدن است که بر اساس تجربه ضربه زنی به صفحه، مشابه آنچه توسط Notcoin در تلگرام معرفی شد، توسعه یافته است. Notcoin با این فرمت بازی توانست ۳۵ میلیون بازیکن جذب کند و در آستانه عرضه یکی از بزرگترین توکن‌های بازی سال جاری قرار بگیرد.

اما تیم ناشناسی که پشت “Hamster Kombat” قرار دارد، با شبیه سازی مدیریت یک صرافی کریپتو مبتنی بر ضربه زنی، موفق به جذب تعداد بیشتری بازیکن شده و هیجان زیادی برای عرضه توکن خود ایجاد کرده است.

در این میان، شبکه “The Open Network” یا TON که توسط پاول و نیکولای دوروف توسعه یافته بود، سه شنبه شب به طور ناگهانی فعالیت خود را متوقف کرد و کاربران گزارش دادند که تراکنش‌ها پردازش نمی‌شود. طبق اطلاعات بلاک چین Tonscan، این شبکه در چند ساعت گذشته بلاک جدیدی تولید نکرده است. TON در حساب خود اعلام کرد که به دلیل راه اندازی توکن برای پروژه‌ای به نام DOGS، اختلالی در تولید بلاک رخ داده، اما این مشکل اکنون برطرف شده است.

اعلام زمان لیست شدن توکن “Hamster Kombat” می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به این پروژه علاقه مند هستند. این افراد می‌توانند امیدوار باشند که زمان و انرژی که برای این بازی صرف کرده‌اند، به نتیجه‌ای مثبت و مشابه موفقیت بازی DOGS منجر شود.